Sax71 - mamma til tre:o) Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Fra idag er jeg tilbake i dette forumet. Hadde en ma før jul med utskraping i romjula. Vi har bestemt oss for å prøve på nytt så nå har vi vært avholdende de anbefalte 10 dager, jeg har tatt en test idag som er negativ, og da bare setter vi igang!) Blir litt på lykke og fromme i starten da, for jeg har jo ikke peiling på syklusen nå. Men vet jo at evt neste positive test ikke vil være falsk i og med at jeg har tatt en negativ idag, så da får vi bare stå på! Har blitt spådd av flere her snarlig graviditet igjen, så jeg håper på det da!) Ønsker alle her lykke til videre med prøvinga!!!
Dotten Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Ønsker deg også masse lykke til. Veldig trist med MA'en din da. Huff. Håper de som har spådd deg treffer midt i inner tier'n
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Huff, d var trist å høre:(Vet hva dere gikk igjennom....-hadde selv MA i sisten av november. Men lykke, lykke til på ferden mot en ny spire:) Vi er også i full gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå