Raych Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Da jeg leverte min ring tok det ca en uke:) 6-7 dager.
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Hei.... Jeg leverte inn ringen min i romjula for å sette inn to nye steiner: har ennå ikke fått den tilbake (de skulle sende meg en sms) Fikk også beskjed om at pga jula kunne d ta litt tid.......saaavner ringen min:)
cecan24 Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 hei tenkte jeg kunne svare her for jeg jobber i bransjen. Kan nok ta litt tid nå spesielt fordi det har vært jul. Jobber i en av norges største kjeder hvor vi er ca 60butikker tilsammen. Bare i butikken der jeg jobber har vi sendt inn ca 30ringer for målforandring( julegaver som ikke var riktig str) og når 60butiker til skal gjøre det sammen tar det dessverre litt tid. Det er jo ofte det er samme personen som gjør fatting av stener og målforandringer. men vet ikke om dette er tilfelle der hvor du har levert din ring. Håper dette hjleper litt....
bare_blåbær Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 hvor mye koster det å levere inn ringen og få satt inn 1 stein til?
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Hei......jeg skal sette inn to steiner på 0.05 karat, betaler da ca 2200,- En stein for meg koster ca 1400,- Jeg fikk aliianse ringen i bursdagsgave for 2 år siden av kjæresten, har 6 steiner i nå, målet er 7:) Har du mange steiner i din? hvor mange karat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå