Gå til innhold

Sover alle nå eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var det da uvanlig stille, kanskje det er fordi det er tirsdag?

Sitter her med håret fullt av kur, har farget det....endelig.....nå hadde det sneket seg inn så mange grå hår at jeg var helt naturlig lys;-)

Heldigvis synes det ikke så godt for andre som for en selv da:-)

Men siden det er helt stille her,så tror jeg jammen jeg skal hoppe til køys, har vært to travle dager:-)

God natt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her....Har diskutert litt på skravle.såg unge mødre på fem.hehe..

Ha ei god natt da :0)

Skrevet

Hei:-)

Ja jeg så det var rimelig opphetet der inne isted;-)

Og den evige diskusjonen pågår stadig, om ung eller "gammel" mor er best eller verst,eller begge deler eller midt i mellom, eller noe deromkring...........hihihi..........gidder ikke argumentere flere ganger jeg. Har vært både ung mamma og moden mamma. Begge deler har vært fine opplevelser, på hvert sitt vis, og klart det er fordeler og ulemper ved begge deler:-)

Sånn går no dagan:-)

Gleder meg til den dagen de møter tenåringsdøtrene sine i døren forresten;-))))

Skrevet

Heisann :0)

Jeg gruer meg FÆLT til den dagen jeg får tenåringer i hus.....3 år igjen..Jeg var ikke bare enkel kan jeg huske..Jeg skreiv kommentar fordi jeg ble positivt overrasska over den yngste mora der inne.Bare 17 år og hun virket så oppegående, en søt jente.

Jeg var 21år da jeg fikk min første ikke så veldig ung da...Helt enig fordeler og ulemper med det meste :0)

Skrevet

Jeg er her ;-) Har skravlet med venninne på telefonen i nærmere to timer... Skjønner vi bør snakkes oftere da når siste ukers oppdateringer krever slik innsats ;-)

Men nå får jeg logge av denne pc'n og på jobb for en liten sen kveldsøkt. Begynner å nærmere meg slutten av perioden jeg skulle fungere som leder og helt ærlig; akkurat det høres veldig deilig ut akkurat nå...

Ha en god natt alle flotte modenmammaer!

Skrevet

Jeg var også 21 og nå synes jeg det er superungt;-)

Rart hvordan ting forandrer seg med alderen!

Jeg husker også meget godt meg selv som tenåring og det var vel ikke akkurat noen dans på roser for så si det sånn.........hehe....

Min mor smiler den dag idag; nå kan du se det selv, sier hun:-)

Skrevet

Den kommentaren der sitter nok mamma bare å ruger på.hehehe..

Nå skal jeg tusle meg i seng.

Ha ei god natt:0)

Skrevet

God natt begge to:-)

Nå stuper jeg til køys, klar for en god natts søvn på min kjæres sterke arm:-))

Skrevet

Nei, ikke gå nå... nå kommer jo jeg inn her:)))

Ja, ja.. alltid for sein for moroa... Kos deg på sterke mannen sin arm. Her har supermannen lagt seg på rommet til lillemann, så håper vi at vi klarer å begrense nattevåket.. Begynner nemlig å bli sjikkelig rar i håve etter mange netter med lite søvn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...