Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Som mitt forrige svangerskap for 6 år siden har jeg hyperemesis(ekstrem svangerskaps-kvalme)hele svangerskapet, bekkenløsning, og mye vonde kynnere,mitt forrige svangerskap endte med at jeg ble satt i gang i uke 36 pga for lite fostervann, siden jeg da ikke var moden lå jeg i fem dager med modnings-rier og hormonbehandling. Grunnen til at jeg forteller dette er at jeg nå er 30 uker på vei, ekstremt sliten og medtatt og forstår ikke hvordan jeg skal klare meg gjennom en fødsel...Er det noen som har hørt om liknende situasjoner? Og hva ble utfalle der? Ekstremt takknemmelig for svar....
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Hei! Jeg kan ikke si at jeg har erfart det samme som deg, men det du nevner om å være utslitt kjenner jeg meg godt igjen i. For et par uker siden kunne jeg ikke fatte hvordan jeg skulle klare å mobilisere nok krefter til å i det hele tatt klare å tenke på den forestående fødsel, og enda mindre gjennomføre en fødsel. Til slutt ble jeg så desperat at jeg ringt til en akupuktør og lirte av meg alle mine problemer. Etter 25 minutter med nåler plassert i føttene må jeg ærlig innrømme at fødsel ikke er så fremmed lengre. Energien er på vei tilbake og jeg klarer nå mentalt sett å mobilisere og forestille meg en forestående fødsel. Jeg er ikke helt i mål psykisk ennå, men er godt på vei og har stor tro på at jeg skal komme dit hvis jeg bare gir meg selv tid og lytter til kroppen sine signaler. Og skal selvfølgelig ha et par behandlinger til. Må nevne at det er tidligere svært omfattende komplikasjoner kobinert med et krevende år som gjør at jeg nok føler denne maktesløsheten. Ønsker deg lykke til uansett hvilken tilnærming du velger, håper alt ordner seg for deg! Klem fra meg.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Tusen takk for en kjempe fin oppmuntring, det varmet stort!!Ønsker deg også masse hell og lykke.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Fikk akupunktur 8 ganger da jeg var innlagt på sykehuset tidligere i svangerskapet, men det er jo verdt nok et forsøk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå