rigmora :-Oline-: Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 I dag tidlig skulle eg løfte eine foten over den andre, og d verkte noke sinnsjukt, og skreik til. Og samme skjedde no for 10 min sida, kjenne litt av d enda. Utrulig vondt! Som om hofta blir delt i to.. Har bekkenløysing, men har aldri kjent d der..
sydilla Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har pleid å få det der på slutten når hodet har festa seg. På meg virker det som om ungen trykker på noen nerver. Jeg får driitvondt og noen ganger svikter beina...
rigmora :-Oline-: Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 er 39+1, og har fått beskjed for 2 veke sida at haude ha festa seg. Må no bere høyre om d va veldig nær fødsel du fikk slek vondt?
sydilla Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 omtrent når hodet hadde festa seg - med nr. to hadde jeg det sånn i 3 uker, husker ikke med nr. 1. Nå har hodet festa seg veldig tidlig pga. premature rier to ganger - så nå gleder jeg meg til å ha det sånn i en måned ekstra ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 AUUU! Jeg har også dette. Og det er vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå