mamma070706 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 slår til igjen! Himmel og hav, hvordan man kan tillate seg å titulere andre mennesker og likeså tillate seg å mene dette og hint om slik og sånn. Blir helt svett jeg!! Hovedsaken må jo være at disse unge mødrene tar vare på ungene sine. Og er det virkelig kun et fåtall her inne som f.eks tar seg en fest innimellom? Er selv en "gammel, (snakker om alder) trebarnsmamma som da virkelig går ut på byen å slår ut håret hvertfall en gang i året... So What? Er jeg en dårlig mor av den grunn? Hører på Fergie, Britney osv.(spiller det til og med på full guffe når jeg er alene ute å kjører bil), er høyt utdannet, godt etablert, har god jobb i helsesektoren. Undres virkelig på om alle disse såkalte moralens voktere virkelig lever så snevert som det ofte gis uttrykk for her på forumet, eller om noen vil være "bedre" enn de er? I MINE ØYNE SIER DET MER OM DE SOM UTTALER/KRITISERER SEG TIL STADIGHET OM ALT OG ALLE, enn de som blir kritisert. For ordens skyld, ja, jeg så programmet OG er bl.a utdannet barnevernspedagog........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå