Gå til innhold

Hva slags farge....

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker dere som gjennomgangsfarge i byllupet? Til feks pynt, blomster, på invitasjoner, andre ark osv.

Er litt glad i rosa jeg, men litt redd for at det kan bli litt sukkersøtt, for det er absolutt ikke min stil..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vinterbryllup, hvit og sølv skal jeg ha som "tema" ;)

Skrevet

Hei.

Vi gikk for hvitt, gull og kongeblått.

Syntes det ble veldig bra, og sto godt i stil med lokalene.

Det ble heller "søtt" , men jeg følte at det ble litt " majestetisk"

som jeg gjerne ville at denne spesielle dagen skulle være :0)

Men alt dette er jo opp til dere, og generell smak og behag.

Dere finner nok ut av det :0)

Skrevet

Jeg ville opprinnelig ha rødt og sølv, men etter å ha inspisert lokalene nærmere fant vi ut at det ikke passet. Kommer derfor til å satse på rosa (den litt dype, gammelrosa fargen) og sølv i stedet. Invitasjonene var f.eks. i sølvskimmer med sølvbånd. Alt kommer hovedsaklig til å være i sølv, men med noen blomster i rosa.

Skrevet

Lilla og gull

Skrevet

Sånn litt plutselig har jeg havnet på offwhite (lys, servietter osv) og sølv trur jeg. + hjerter i ulike rosa nyanser fordi det er det på invitasjonen.

Skriv gjerne flere også, synes det er moro å se hva dere andre skal ha :-)

Skrevet

Rosa og limegrønn (bryllup i august)

Ja, det blir kanskje litt jentete, men sambo synes det er helt ok! Og det er veldig meg, hehe, og det er jo mitt (vårt, da) bryllup, så why not:-)

Skrevet

Vi hadde hvitt, sølv og lilla :)

Hadde lilla orkideér og hvite roser i buketten, ferskvannsperler i smykkene..

Hvite duker, lys, servietter i sølv og hvitt.

Også høye glassstaker til telys, med lilla "sand".

Syns det ble lekkert :)

Skrevet

Har tenkt litt på rødt og hvitt...Røde roser og hvite liljer feks. men er det kanskje litt kjedelig? Helt ærlig, uten å tenke på mine følelser (vet at det er jeg som bestemmer men litt kjekt med synspungter).

Skrevet

Vi skal ha rosa og lilla. Det ser veldig pent ut nå som jeg har laget en prøve innbydelse.

Skrevet

ikke bestemt meg, oss..jeg er tidlig ute, ikke satt datoen enda.. :P

men.. jeg skal jo "selvfølgelig" ha hvit (eller offhvit e.l.) kjole. har liksom bare gått utifra at i skal ha hvite duker, er jo liksom det som er vanlig.

skal ha ringer i hvitt gull så sølv er vel en naturlig farge (vi har mye sølv blankt metall hjemme, det er liksom litt oss.)

har vært inne på hvit og rødt (rød er jo liksom kjærlighetsfargen da + at drømmebryllups bilen i antagelig skal få låne er rød.)

men svart er jo også litt oss. kanskje vi kan ta svarte duker, nervøs velur og pynte med røde blomster, sølv ting og sånne gjennomsikte glass "stener" på bordet?? hva synes dere??

anonym ettersom eg liksom egentlig ikke planlegger bryllup..

Skrevet

Da har jeg tenkt litt på dettte og komt frem til at Hvitt,Sølv og rosa blir våre farger. Liker veldig gødt rødt, men tror rosa passer bedre til oss, sambo er enig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...