Gå til innhold

Nå blei jeg glad :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lest masse her inne, og det er så masse positivit. :-D

Tenkte jeg skulle skrive et eget innlegg for jeg orker ikke å svare alle

:-P hehe

Det er tydeligvis mange som har sett denne dokumentaren og selvfølgelig er det mange med forskjellige meninger, og det syns jeg er bra, men er veldig koselig at det er så mange positive til om meg, og ikke dømmer meg pga den festen;)

Jeg vil hvertfall takke ALLE sammen for alle koselige tilbake meldinger og håper dere følger med videre, vi er med 6 episoder til :-D

Stor klem fra Malin og Lille Lotte :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Malin18;-)

Nesten som en "kjendis" du nå. Må bare si at du er helt UTROLIG. Du virker moden, reflektert, ansvarlig og kjærlig, vi kan bare ta hatten av oss for deg her inne!;-)

Synes episoden var kjempefin. Du virker som den mest modne av alle mødrene, og det er ingen tvil om at du har gjort et kjempeinntrykk på de fleste av oss!;-) Lotte virker jo som verdens mest harmoniske lille unge, ingen tvil om at du kommuniserer mye med henne ellers, dere hadde en fantastisk kjemi;-)

Ønsker deg og den NYDELIGE lille datteren din masse lykke til. Dere er bare helt nydelige begge to.

Mange klemmer fra oss!;-)

Skrevet

hei Malin18:)

jeg så på serien nå i stad, og jeg syns du virker som en utrolig moden og oppegående jente, til å være så ung:)

Det som ble vist på tv, beviser at du er en super mor for lille Lotte, hun var utrolig nydelig:)

selv er jeg ikke så ung mor da, jeg er 24 nå og har ei jente på 13 mnd:) så all respekt til deg som klarer deg så bra:)

Masse lykke til framover, gleder meg til å se resten av episodene:)

jeg har ikke vært her inne så mye, men skal prøve å være her litt mer, men jeg er kanskje ikke under kategorien ung mor? hehe..

klemmer fra oss:)

Skrevet

Hei! Ville bare si at jeg ikke dømmer deg fordi du fester, jeg fester selv (kanskje ikke så vilt for seg da men, hver sin smak;)), men jeg syntes bare ikke at det burde blitt vist på tv.. Har ikke noe i mot festing i det hele tatt :) Du er iallfall er fantastisk mor for lille Lotte! =)

Klem fra

Skrevet

Hei Malin18!

Jeg hører nok ikke til inne på dette forumet jeg, med mine snart 31 år, men måtte spore deg opp slik at jeg kunne få sagt til deg at selv om du bare er 18 år i kroppen så er du nok litt eldre i hodet :-)

Du er veldig moden for alderen, jeg er faktisk kjempeimponert over hvordan du tilsynelatende taklet/takler det å være mamma for et lite barn i din alder! Du og søte lille Lotte var veldig harmoniske sammen og inntrykket jeg satt igjen med etter å ha sett deg var at her har mange noe å lære. Både unge mødre og eldre :-)

Det er nok ikke enkelt å bli mamma i tenårene, uten utdanning, etablert bosted, jobb eller økonomiske midler, men de som virkelig vil det kommer seg over disse hindrene som kanskje blir mer fremtredende ettervert som barnet blir større. Du fortalte jo selv om dine ønsker om lappen og bil og alle slike praktiske ting som mange av oss eldre etablerte allerede har. Klart du er tøff da, når du i tillegg har et barn og ta vare på :-)

Jeg sender alle mine ønsker til deg og lille Lotte og håper at alt går vel med dere i fremtiden( det gjør det helt sikkert :-)

Datteren din er kjempenydelig, henne må du være stolt av!

Klem fra "gamla :-))"

P.S. En fest i ny og ne er bra for kropp og sjel! Man kommer seg ut og får luftet seg litt! Det gjør mødre i alle aldre og det er ikke noe gærent med det så lenge man veit hva man gjør og ikke utsetter seg for noe man ikke burde!

Skrevet

ALL ÆRE til deg! jeg gikk inn hit for og se om du var her fordi jeg syntes at du gjorde en utrolig god jobb.

jenta de er så nydelig og harmonisk. det er din skyld at hun er så god. fordi du har gjort en god jobb.

og du var så søt i fylla når du snakket om barnet ditt. akkuart som og høre meg :-)

det er ikke mange som hadde taklet og bli mor så tidlig. men du har virkelig greid deg bra!

om noen sier noe på at du tar deg en fest så slå dem hardt i hodet med en hammer.

Skrevet

Hei Malin18,

nå har jeg nettopp sett første episode på webtv, og jeg må bare si at jeg ble så imponert over deg! Satt bare å tenkte " så flink mamma hun er! "

Lotte er bare kjempesøt da, så flink jente du har :)

Den festen syns jeg du skulle unne deg :) Når jeg en veldig sjelden gang er ute, så snakker jeg bare om Teodor, og sender mld til mormor/farmor som er barnevakt, for å sjekke at alt er bra ;)

Hilsen fra oss

Skrevet

hei malin må bare si at jeg ble imponert over deg! så god mamma du er til lille lotte:) var morsomt akkurat som å høre meg når jeg en sjelden gang er ute prater bare om nicolai hehe....) lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...