Patetica fåkksi Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Er det lov at den Norske stat bygger nye leiligheter og selger dem billigere enn vanlig huspris, men at KUN nordmenn kan kjöpe dem? Saa til helvete med utlendingene, selv om de kanskje har bodd i Norge, jobba & betalt skatt i over 7 aar (som meg i Spania med andre ord), for dette tilbudet er kun for etnisk norske? Hadde det vaert lov? Det gjör dem her (Spania) naa, men kun for spanjoler saa klart.
~sjiraff~ Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Tja.. høres meget tvilsomt ut synes jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå