Gå til innhold

Er dette lov i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lov at den Norske stat bygger nye leiligheter og selger dem billigere enn vanlig huspris, men at KUN nordmenn kan kjöpe dem? Saa til helvete med utlendingene, selv om de kanskje har bodd i Norge, jobba & betalt skatt i over 7 aar (som meg i Spania med andre ord), for dette tilbudet er kun for etnisk norske?

Hadde det vaert lov?

Det gjör dem her (Spania) naa, men kun for spanjoler saa klart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Balooa, du har så utrolig mange teite utsagn og innlegg!!

Er du tolv år eller? Se til helvete å slutte å sutre eller flytt hjem igjen til en av verdens rikeste land.

Skrevet

Hehe, det er flere enn meg som irriterer seg altså??

Leste den ut å kjøpe pølse tråden, og ja, skulle nesten tro hun er på det aldersnivået!! Nei, bare la hun holde seg der hun er. Vi er bedre uten:)

Skrevet

Ja jeg er tolv aar.

Og kult at du huska den pölsetraaden, den hadde jeg glemt. Drömmer du om meg og?

Skrevet

Er jo ikke så vanskelig å huske den da den står lenger ned på siden da lille du...

Kanskje bruke øya litt, eller de er vel oppe i ræva di sammen med resten av hodet...

Skrevet

Hvor er dine öyne, om ikke paa hodet?

Skrevet

Joda de er på hodet, men nå har ikke jeg hodet opp i ræva slik som deg... og da er øynene dine på hodet ditt, som igjen er oppe i rumpa di. Kanskje litt vanskelig å forstå for en på ditt nivå...

Skrevet

Hahaha, balooa blir målbundet!!!

Skrevet

Nei det skal nok mer til, men i motsetning til deg sitter jeg ikke her med refreshknappen i konstant aktivitet for aa se om noen har svart!

Skrevet

nei, du svarer like kjapt som meg du, så da vet du vel selv om du refresher eller ikke. Hva jeg gjør er vel deg likegyldig? ganske patetisk å bry seg om noe slikt, hva?

Skrevet

For en strålende kreativitet, NN. *gjesp*

Skrevet

Næmmen jøss!! Er det ikke selve skrika som engasjerer seg selv om hun er sååå trøtt?

Jeg føler meg beæret!

Skrevet

Det er nok du som henger deg opp i meg, jeg gir en glatt beng i om du tar tiden mellom innlegga eller venter paa neste svar. Du derimot ser ikke ut til aa ha noe bedre aa gjöre.

Skrevet

Det var nok en mer "du er den samme gamle kjedelige tuppa"-gjesp.

Skrevet

Rekner med at du snakker om viviendas protegidas vennen? Den spanske stat gir disse til de som er dårligst stilte og bestandig havner bakerst i køen. Men det er feil at disse leilighetene kun blir gitt til etniske spanske. Det er også mange utlendinger (flest fra sør-amerika) som får disse leilighetene. Det er heller verre med korrupsjonen blandt las constructoras og at de selv får fatt i disse leilighetene og gir dem til sine barn - det er det mye av.

Ellers - juleferien hjemme bra? Og nå tilbake i quinto pino? he he he

Skrevet

Nei dette er ikke lov i Norge. Her ville det bli kalt "rasisme".

Skrevet

Nei, dette ville ikke vært lov i Norge. Men nå gjelder jo ikke De Norske Lover i Spania... Det er mye rart som er lov i andre land som ikke er lov i Norge vet du :) Og omvendt.

Skjønner ikke helt frustrasjonen jeg. Du må forholde deg til de lover og regler som gjelder i det landet du bor i, akkurat som utlendinger i Norge må forholde seg til våre lover og regler, selv om de kanskje er uenige i de. Plager det deg, så flytt hjem da vel.

Skrevet

Enda ett forsøk på å skryte av at hun bor i spania....

Æsj... er fryktelig lei av deg nå!

Skrevet

Er det ikke lov å reagere på diskriminering dersom man ikke er statsborger i landet det foregår?

Skrevet

*sukk* Enda en NN med mindreverdighetskomplekser. Det finnes hjelp-til-selvhjelp-kurs, vet du. Prøv Google.

Skrevet

Ja det vet vel du alt om bærkorg!!!

Men det er jo flott at du stiller opp for de svake her inne. Som ikke heltklarer å forsvare seg selv!

Skrevet

Det förste först; jeg trenger nok ingen som kan forsvare meg, hvertfall ikke i denne saken.

Sim/sin 69, nei jeg mener ikke viviendas protegidas, og ikke de morsomme "plan jóven" som er til folk mellom 20 og 35 (jóven?). Dette er noe nytt som hvertfall finnes her i Málaga der hvem som helst kan söke, eneste som er inprescindible er at man er spansk. Ei paa jobben snakka om dette her om dagen, og jeg syns det er passe sprött.

(Har forresten ikke vaert hjemme paa juleferie, men drar hjem noen dager neste uke :-D )

Anonym; hadde jeg fölt en trang til aa flytte tilbake til Norge hadde jeg gjort noe med saken. Men desverre har du helt rett i at jeg flytta til Spania kun fordi jeg gjerne ville skryte av det paa en babyside. Busted.. faen heller.

Skrevet

Balja klarer sjøl hun, men jeg liker å disse deg.

Skrevet

Da er vi to, Tott! Og det er ikke saa vanskelig heller.

Hilsen "Knott".

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Greit! Skal du trekke min ørlille feil inn hit så kommer jeg etter! Med knottsprayen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...