Pærefrø Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Nå har jeg ringt på to plasser. Ene er 45 kvm, 3600 i mnd ink strøm og møblert Andre er 4500 kr mnd + strøm, og der kunne jeg male og tapetsere mot at leia blei litt mindre en liten periode....Og så er det 2 soverom Denne plassen er noe større enn den andre, men ligger i samme gate som vi bor i nå. Den på 45 kvm, ligger litt lengre unna.... Hva skal jeg velge?
Babyfacepsycho Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Jeg hadde valgt den største. Selv om dem ligger nærme bf og jeg skjønner godt at du kanskje ikke ønsker og bo så nærme. Men tenk på det sånn at barna har nærme til og besøke pappa hvis dem vil, og dere får bo litt større enn i den andre leiligheten. Lykke til. Klem! =)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 har du endel møbler og sånn eller? ligger begge nærme nok barnehage eller skole?
Pærefrø Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2008 Han visste ikke helt, men han hadde målt på utsiden, og der var det 90 kvm, pluss at jeg har halve kjelleren....
Pærefrø Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2008 Den minste ligger nærmere barnehagen, men det er snakk om 2 min.... Ja, jeg har nok møbler til å kunne klare meg...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 hadde gått for nr 2 ja!
Pærefrø Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. januar 2008 Kan vel væer godt for meg å ha noe å sysle med også da.... må jo da tross alt pusse det litt opp.... kan være greit det også....
Babyfacepsycho Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 Det tror jeg så helt sikkert at kan være godt ja. Jeg har selv hatt noen tøffe perioder i livet, og det var mye lettere og komme gjennom når man kom hadde noe og finne på for og slippe og tenke på det som var vanskelig. =)
Pærefrø Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. januar 2008 Ja... Skal jeg si ja til den da? Jeg visste den stod ledig, men han hadde ikke lagt den ut i avisa, så jeg bare fikk tak i tlf nr hans... Men skal jeg si fra til barnefar eler spørre om han syns det er greit at jeg bor så nærme? Han kan jo føle seg overvåka....og det vil jo egentlig jeg også da....men jeg kan klare meg... Bare jeg får dataen og internett der nede....
meg & to små vampyrer Skrevet 8. januar 2008 #13 Skrevet 8. januar 2008 Hørtes ok ut nummer 2 også så billig da...
Babyfacepsycho Skrevet 8. januar 2008 #14 Skrevet 8. januar 2008 Jeg synes ikke bf har noe med det og gjøre. Han kan jo ikke bestemme hvor du skal bo. Han burde bare være glad at du er villig til og bo så nærme for barna sin skyld. Etter allt jeg har lest tidligere så synes jeg han skal være glad at du ikke flytter langt bort med barna jeg. =) Data og internet får du sikkert vet du. =) Men husk på og bestille internet så fort som mulig. Allerede før du flytter inn til og med, siden det gjerne er 2 - 3 uker leveringstid hvis du har uflaks. =)
Pærefrø Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 8. januar 2008 Data her jeg.... Spurte om internett, og det kunne fikses..... Tror jeg går for det.....
Solitude Skrevet 8. januar 2008 #16 Skrevet 8. januar 2008 Ville ha valgt alternativ nr.2 hvis økonomien tillater det Ville ikke ha spurt barnefar om lov, han har ingenting å si om hvor du bosetter deg. Heller en fordel at dere bor nærme hverandre med tanke på at det ikke er så langt imellom hjemmene for barna Lykke til !!!!
Pærefrø Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 8. januar 2008 Skal klare det.... er ikke så galt med 4500 i mnd, og støm bruker jeg lite av... Tror det skulle gå bra, blir ikke luksus, men det skal gå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå