Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har hatt en SA...og blødd .....er det noen som vet hvor lang tid det tar før tante rød kommer igjen da?

har det tømt seg etter en SA?slik at det er ca 4 uker til ?lurer på dette.....eller er det forskjellig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en SA den 20.Desember. Jeg blødde til 28.Desember. Jeg tok dette som en vanlig mensen og tror også dette var tilfelle. Jeg lurer egentlig selv men tror dette er sånn man kjenner på kroppen.

Men tror du skal regne 4 uker fra en blødning.

Skrevet

Legene sier alt mellom 3-6 uker. For min del rakk jeg aldri å få tilbake mensen, ble gravid to uker etter min SA 5.desember :-))))

Skrevet

ok..Å Gratulerer å lykke til:O))

Skrevet

Jeg fikk heller ikke tilbake mensen etter sa 9 november. Hadde eggløsning 19 dager etter og ble gravid. Er 8+5 i dag :-)

Men alt mellom 3 og 6 uker er vel vanlig, det tar vel lenger tid om man har kommet langt.

Skrevet

Noen som vet hvor lenge en positiv graviditet vises etter en SA?

og må man vente heeeelt til neste mens for å ha samleie,,etter en SA?

erfaringer?

Skrevet

Nei, er ikke nødvendig å vente til neste mens om du føler deg psykisk klar. Det er vel eneste grunnen til at noen leger velger å anbefale om å vente til neste mens.

Som du ser så er det mange som blir gravide med en gang etter sa uten å ha hatt mens før de blir gravide igjen.

Jeg tok en grav test for "morro skyld" like etter el bare for å sjekke etter siste sa. (Tempet derfor jeg viste om det.) Den var da negativ. 14 dager etter el var den positiv :-)

Skrevet

Nå ble jeg i godt humør. Hadde en sa 02.01.08 og er veldig klar for

å prøve på nytt. Så da er det bare å stå på å håpe at tr ikke rekker å komme igjen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...