Morratryne Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Skal på ul med vår 4 mnd gamle gutt for å sjekke hoftene. Den ene rompeballen er ca 1 cm lenger ned enn den andre (høyre side), men bena virker like lange. Men så leser jeg om KISS... Han ligger mest på høyre side (banan), sover usammenhengende, skriker litt"uten grunn", våkner brått, tar ikke alltid bryst- kaver litt med å få det til, og ender med å bli sint/frustrert og må roes ned før vi prøver igjen. Han gulper også endel, og vi skal på ph-måling i mars (utbredt i slekten), og jeg er overbevist at han har reflux. Men kan dette ha en sammenheng?? Hvis han har hoftefeil er det vel ikke bra med putehvishan har KISS?? Og dette med refluxen, kan dette bli bedre hos en manuell terapaut? Han er litt undervektig, men følger sin grafe bra. Gikk opp et lys her i kveld hva som kan feile han, men nå trenger jeg litt hjelp til å sortere tankene her.
NoDoubt Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Godt mulig det er KISS. Jeg hadde gått til en manuellterapaut før jeg hadde gått videre med andre behandlinger. Har han Kiss så er det en forholdsvis enkel ting for en manuellterapaut å ordne. Da kan både dere og babyen bli spart for mye. Niesa mi har/hadde kiss. Hun var som gutten din. Lå som en banan, brukte ene siden mer enn andre, gulpet utrolig mye, sov urolig, gråt i søvne, hadde veldig hard avføring + + + Hun er nå en "ny" unge og helt frisk:-) På kiss-kidd.no er det en liste over manuellterapauter. Ring å få en time, det er helt gratis:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå