Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 jeg er helt grønn når det gjelder det der... alle driver å snakker om IKM og eggløsning og alt det der... men jeg skjønner ikke helt når denne perioden er eller no? noen som vil forlklare meg??
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 IKM=ikke kommende mens. Det er for prøvere:) Den dagen de venter neste mens men håper at den ikke kommer:)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 ok=) hva med eggløsning da?? har har man egentlig det? hehe...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Man har da eggløsning, hvis ikke så hadde vi ikke hatt babyer i magen=oD... Og NÅR man har det, det er individuelt...Men det sies ca 14 dager før neste mens...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 ok, takk =) er ikke så greit å skjønne alt.. hehe.. jeg har en liten gutt, men tenkte ikke på dette da jeg skulle bli gravid...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Øhhhh, er der aldri noen som har forklart deg hvordan den kvinnelige kropp fungerer?? Aldri noen som har fortalt deg hvorfor man har mens? Kort fortalt så har man eggløsning ca 14 dage etter siste mens' første dag. Om egget ikke blir befruktet så av støter livmoren egget og man får mens. Kanskje du bør lese litt om dette emne.... Greit å kunne fortelle barna sine hvordan man får/ unngår å få babyer.
magj Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Trur ikke HI er så uvitende som du kanskje trur... Sjøl har jeg heller ikke peiling på IKM og alle de andre forkortelsene som blir brukt av "prøvere". Jeg veit det meste om forplantning, men her har alt skjedd av seg sjøl, og litt tilfeldig, så jeg har aldri gått og venta på mensen og håpt at jeg ikke får den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå