Gå til innhold

Jeg har vel bestemt oss


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn på 7 og 4 år. Har hele tiden syntes at vi burde ha et tredje barn. Men mannen mener at to barn er nok, selv om han også sier at "hadde det bare blitt ei datter. . ." For meg spiller det mindre rolle om et evt barn nr tre blir jente eller gutt.

Vi har ikke brukt noen prevangsjon etter at siste mann var født. Har diagnosen PCOS, og er nok ikke spesielt fruktbar, selv om våre to sønner ble laget uten noen problemer.

Den siste tiden har vi koset oss uten å tenke særlig på følgene. Tenker at det tyder på at vi begge er rimelige klar. Sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Ja jeg ville tolket det som at han er klar...

Lykke til:)

Skrevet

He, he. Jepp. Han er nok klar han også! Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...