Gå til innhold

hvor finner jeg billig brudekjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og da mener jeg billig.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du som har bestilt fra jkdress? Hvilken måte betaler du på? Syr de etter bilder?

Skrevet

jeg pleier ofte gå inn på finn.no jeg.... mange fine kjoler der...

Skrevet

Jupp, sendte et bilde av DRØMMEkjolen min, prøvde den først i butikken. Den eeeeeeeeer sååå fin.

Sendte bildet til dem, den koster 700 kr sirka. De tar 60$ for å sende den + banken tar 200 kr for å overføre pengene.

Skrevet

Det som kan være lurt å tenke på er at kjolen er tollpliktig. Så da kommer, toll, moms og postens gebyrer i tillegg til dette

Det hender ofte at de går igjennom uten toll og moms, men noen blir stoppet, og da må man betale dette også.

Skrevet

Jeg hadde dårlig erfaring med å kjøpe "drømmekjole" sydd etter bilde. Stoffet så billig ut, og den lignet slett ikke på den jeg sendte bilder av!

Masse fint på finn.no. og zett.no

Skrevet

Du tar en råsjans ved å bestille fra utlandet.vet flere som har vært "uheldige",og du har null og niks og stile opp med.penger rett i da..ss

Skrevet

Er så spent på deg som bestilte kjole fra jkdress? Har du fått kjolen? Hvordan gjorde du det med betaling? Ble det dyrere enn forventet? Tok det lang tid fra du bestilte til du fikk svar? Hvordan gjorde du det med mål? Er du fornøyd?

Skrevet

Ja, det var vel du Lilje som bestilte eller var det også flere?

Skrevet

Har ikke fått den enda, men jeg skal skrive ett innlegg når jeg får kjolen om hva jeg synes :)

Skrevet

Nå maser jeg fælt, men jeg lurer på om du måtte betale noe på forskudd?

Skrevet

Å neida, bare spør i vei. Ja, jeg måtte betale på forskudd ja.

Skrevet

Betalte du alt? Kjolen, porto og hele greia?, eller bare dipositum?

Skrevet

Jeg betalte alt på en gang ja. Fikk beskjed i dag om at kjolene er sendt.

Vet om ei til som har bestilt der i fra, hun var KJEMPEFORNØYD, så satser på jeg og blir det :)

Skrevet

Lilje. Jeg prøvde å betale kjoen min i dag med Western Union. Og fikk intrengerside fra østerike som stjal alle mine bankopplysninger da jeg skulle betle og måtte sperre bank-kortet mitt. Hvilke måte betalte du på? Trodde jeg skulle gjøre det enkelt, men det ble visst a"farlig" sport.

Må sende det som vanlig transaksjon da? Tar vel mange dager det.

Skrevet

Oi...!!! Ring den vestern union, de der er kjempekoselige.

Kan det være du har noe virus på dataen eller noe?

Gjennom den banken tok det minutter, og han kundebehandleren og jeg snakke på msn mens jeg gjorde det, alt gikk fint når jeg gjorde det....

Skrevet

Jeg fikk opp en melding på ebay om at jeg ikke måtte bruke Western union, fordi den ikke var sikker

Bruker bare paypal, og har gjort det i mange år. Aldri hatt noe trøbbel, mottakeren får pengene sine raskere

Skrevet

Jeg kjøpte nydelig, ubrukt kjole til 3000 i går! Fant den på finn.no!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...