Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som eit vedlegg til ferietråden min spør eg om nokon har vore på ferie i ein eller annan trivleleg by i Sør- England. Må innehalde strand og ha bymessig utforming.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har vært i Brighton. Sånn rent bortsettfra at jeg var 14 år, og det var 1000 andre ting jeg heller ville er å være på bilferie gjennom england med to søsken sammen med meg i baksetet på bilen, at jeg to dager før hadde blitt påkjørt av en bil på sykkelen og hadde skarapa opp rompa noe så infernalsk at jeg ikke kunne sitte OG at jeg i Brighton fikk mensen for aller første gang, så var det en allright tur.

Koselig småby, var varmt og godt der- vi var også i London og New castle og der regnet det og var kjempe kaldt, mens i Brighton var det syden vær. Fine sand strender og alt annet en kunne ønske seg.

Skrevet

Anbefaler Bournemouth, Pool, Weymouth

Skrevet

Og Brighton som nevnt over, men er det snakk om sommerferie og med barn anbefaler jeg på det sterkeste Bournemouth - fantastisk strand, fantastisk ferieby....!!!!!!!! Masse som skjer.

Skrevet

Glemte å si at Brighton ikke har sandstrand, der er det bare steiner.

Dersom du da er i Bournemouth, kan det anbefales dagsturer til Pool og Weymouth ;-)

Skrevet

Takk for svar alle saman. Har lest meir om området og trur vi har landa på Bournemouth. Brighton verkar som ein kjempekjekk plass å dra på jentetur, men det får vel vente ei stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...