Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 liker ikke at jeg har forandret meg sånn nedentil, når jeg ser med speilet undenifra så blir jeg lei... håper at d forandrer seg når ungen er ute... andre som har d slik?
Kakebakesøte Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Ja, har det akkurat sånn og jeg er helt enig, det er et sørgelig syn. MEN det endrer seg. Slapp av, gjorde hvertfall det med meg etter førstemann (jeg lever hvertfall i håpet om at det også denne gangen skal normalisere seg)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Åhja! Melder meg på her! Stygge mus! Og hvordan slanker du fitta liksom?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 ikke bare er den stor og fyldig, men skrukkete også....
Fjompeline Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Svar: Du får ut babyen, presset mot underlivet avtar, blodsirkulasjonen kommer i gang igjen, og vips- så er det ikke hovent lenger. Det er ikke merkeligere enn det;-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Takk og lov! Gleder meg i hel til å kunne være fornøyd med meg selv igjen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå