Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Lurer av og til på om det bare er babyen som beveger seg eller om det er kynnere jeg har. Jeg har hatt kynnere veldig lenge, men tror det er kynnere jeg har. Men i så fall beveger babyen på seg på samme tid. Skjønner? Kjenner at magen blir hard, så stikker en del fra babyens kropp fram (magen blir skjev) og det presser voldsomt nedover.. Kynner eller bevegelse? Noen som vil/kan hjelpe meg med denne problemstillingen?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Har det på akkurat samme måte. tenkte at det var babyen som struttet ut med rompa først, men siden magen blir hard, så må det jo være kynnere... men jeg skjønner ikke hvorfor babyen beveger på seg samtidig. Og så får jeg sånn varm god følelse hver gang det skjer, får du det?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Ja, det får jeg. Deilig og spennende nå for tiden. Håper det snart utvikler seg til rier:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Ja Men alle sier jo at kynnere er ubehagelige, har ikke hørt om noen andre enda som synes det er direkte behagelig med kynnere, så begynner jo nesten å lure på om riene også blir gode, men det blir vel med tanken
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Har noen kraftige ubehagelige, men de aller fleste er behaglige ja:)
Siivi Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Eg har heller ikke hatt vonnde kynnere...bare litt ubehagelige til tider,når d strammer veeeldig,men d går jo fort over.
Snart tobarnsmamma:) Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Har det gankse likt som du beskriver det, ikke hatt vonde kynnere i det hele tatt! Når magen blir hard er det kynnere! Jeg var ei stund bekymret for om jeg ville gå lang over for jeg trodde ikke jeg hadde hatt kynnere i det hele tatt, da jeg som deg ikke trodde det kunne ha vært kynnere da babyen hadde beveget seg både før og etter. Fått bekreftet både hos jormor og lege når de har kjent på magen min at jeg har mye kynner, babyen vår er relativt aktiv i magen og beveger seg nesten hver gang jeg har en kynner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå