Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Er det en ny runde med fotografering? Tenkte bare siden det er kommet store reklame oppslag på BIM om gratis fotografering. Jeg ville ikke bli fotografert i høst for da var jeg kommet så kort i svangerskapet, men nå er jeg 27 uker, så nå hadde det vært morro =)
3 skatter ute:) Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 dette er sånn vanlig familiefotografering ser jeg men du kan få gravidfotografering nå også, sa hvertfall det her, så lenge man har kupongen fra bladet.
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Man får vel ikke kjøpt det bladet med kupongen i lengere? Mener jeg har kjøpt gravid bladet mange ganger etter at det var snakk om fotograferingen..
3 skatter ute:) Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 har vært kupong i flere blader, så kanskje du har kupong i noen av de du har
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Har det? Har ikke sett noen jeg.. Kjedelig!
Raych Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Er det ikke gratis fotografering hele tiden hos Fame?? Bruker selv en fotograf som er tilknyttet Fame (er ikke med i selve kjeden), og de har alltid gratis babyfotograering i alle fall. Fram til ungen er 6 mnd. Trodde dette var likt for alle fotografer tilknyttet Fame jeg, men det er jo ikke sikkert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå