Gå til innhold

Klarer ikke annet enn å bekymre meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 15+3 idag. Jeg var til tidlig ul da jeg var ca 8 uker, hvor de så et bankende hjerte, og jeg har ikke hatt sterke magesmerter eller blødninger. Så egentlig burde jeg jo klare å slappe av med at alt var greit, ikke sant.

Men jeg har begynt å bekymre meg igjen nå siste uken. Jeg har to barn fra før, og med begge to har jeg kjent bevegelse tidligere enn jeg er nå. Nå har jeg ikke kjent noe som jeg kan si sikkert er bevegelse, jeg tror ikke jeg har kjent noe som helst. Jeg kjenner heller ikke livmora tror jeg, ikke noe som jeg helt sikkert kan si er det. Samboeren min er litt i tvil, men tror egentlig ikke han kjenner det han heller. Tror han sier han er i tvil og kanskje kjenner mest for å berolige meg :)

Har ikke kommet igang med jordmortimer enda, og legen min sjekket ikke sist jeg var der. Og jeg vet jo absolutt at jeg egentlig ikke bør tenke mer og bekymre meg, men klarer jo ikke helt å slippe taket, er jo så typisk det.

Har dere noen beroligende ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo godt hende du har morkaka på forsiden denne gangen og da kjenner man bevegelse/spark senere.

Skrevet

Vet du hvor morkaka ligger? For om den ligger foran så kan det være litt av årsaken til at du ikke kjenner så mye. Er gravid for 3.gang jeg og....og det tok laaaaang tid før jeg virkelig kjennte at nurket bevegde på seg. Ikke kunne jeg kjenne livmora heller...akkurat sånn som du har det! Var vel ikke før jeg var ca 5 mnd at jeg faktisk kjennte toppen av livmora.... Men hvis du er sikkelig bekymra, burte du ringe legen din og be om å få høre hjertelyden...bedre å vite sikkert enn å kjenne på de vonde følelsene hele tiden...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...