Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har en liten prematur gutt.

Han ble bare født 6 uker fortidlig og ser man bort fra 3 uker på sykehus med gulsot var han frisk og rask.

Jeg passet ikke i i barselgruppen fordi gutten min var jo over 2 mnd eldre enn de andre barna og jeg ble lei av å være den alle spurte om ting var normalt. det er jo ikke akurat som jeg var ekspert på babyer (han er mitt første) og var redd for å gi feile råd=(

Ingen i min venne gjeng har barn (utenom søsteren min sin veninne) og jeg trenger noen jeg kan snakke med om babyer og spesiellt prematurt. Er det noen her som har en prematur unge som har lyst å dele erfaringer og kansje gode råd på ting som man møter i hverdagen?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min ble født 7 uker for tidlig, så bare spør om du lurer på noe så kan jeg kanskje hjelpe deg :o)

Skrevet

Datteren min er født 10 uker for tidlig, send meg en pm om du lurer på noe da vel;-)

Skrevet

Da har du funnet rette stedet! :D Her inne har alle premature barn - i alle aldre! Min Iver ble født 12 uker før terminen. Det er egentlig lettest at du spør når det er noe konkret du lurer på. Men for deg som for meg - Iver er mitt første barn, så jeg er heller ingen ekspert ;) Men jeg kan f.eks fortelle hvordan ting var med Iver - så får du ta det som det det er :)

Skrevet

.....som de andre skriver, spør i vei ;)

Vi som er her har småttiser fra ulike "stadier" og med ulike behov, så en av oss kan alltid svare. Husk at det finnes IKKE dumme spørsmål :)

Ellers, så er problemet at vi er spredt ut over det ganske land, så det er vanskelig å få til et treff.

Men, dette egentlig vært utrolig artig å kunne fått til et slikt treff.

F. eks tatt båten Oslo København tur retur og fått lånt oss et gratis møterom og møttes og prata litt om dagenes stor og små problemer, og handla litt i køben mens pappaene hadde trått litt til og tatt småttisene...........;)

Forresten, du bor vel ikke tilfeldigvis i midt-norge?

Skrevet

Hei

Guten vår blei fødd 6 veker for tidlig 22 mars. Berre sei i frå viss det er noko du lure på.

Eg er og førstegangsfødande, men veit koss da er å få ein liten ein 6 veker før tida. Gullsot + pustepausar pga litt umoden var det einaste vår gut sleit med i bygynnelsen. Låg 3 veker på Nyfødtintensiv i Haugesund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...