mum4 2girls-81 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har hatt hormonspiral i ca 20 mnd. Fikk satt den inn på 3 mnd kontrollen etter at jeg fikk jente nr 2. Vi ville ikke ha et nytt barn med en gang.Jentene våre er 2 og 4 år. Nå ønsker vi oss flere barn. Jeg er 26 og mannen min 27.Vi har veldig lyst å få barna med ikke så stor aldersforskjell og også være "unge" foreldre til alle barna.Noen som har fått fjernet spiralen for å få flere barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå