cherry coke Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Hva foretrekker dere og hva kaller dere deres egne mødre? Jeg sier mamma til mamma og jenta mi sier mamma til meg. Synes mor høres så streng og formelt ut. Hva synes dere?
rødhette* Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Mamma. Mor kalte vi bestemora mi.. Siden hun var både farmor og mormor, kalte vi alle henne bare for mor
Sognerosa Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Jeg sier mamma jeg også. Barna mine sier også mamma til meg. Her som jeg er fra er det mange som sier mor til bestemødrene sine...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Jeg sier mamma.. Gubben sier mor.. Jeg blir kalt mamma.. Mamma blir kalt mor (av junior) Jeg kaller bestemor for mor..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Bruker aldri mor. Kan si: "Mora mi", men det blir nor annet igjen. Mamma er mamma Og Daniel sier mamma til meg
Honningmelon Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Jeg sier mor til min mor, men ungene sier mamma til meg (sambo ville det). Men, for meg er ikke mor noe som høres strengt ut. Bare trygt.
Pirkeanonym Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Jeg sier mor til min mor, og min datter kaller meg også for mor.. Eller kommer til å gjøre det når hun begynner å snakke;-)
skrotnissen Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 mamma! synes også mor blir veldig formelt... håper ikke sønnen min begynner å kalle meg det! samboeren min har begynt å si mor etter at han ble "voksen" fordi han synes mamma er barnslig og at det er for små unger... jeg mener mamma er mamma så lenge hun lever, hun er jo den samme selvom jeg har blitt voksen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå