Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Min lille på 22 mnd klatrer ut av sprinkelsenga flere ganger hver kveld. Han våkner alltid på natta og kommer inn til oss- Jeg er redd han skal falle og slå seg i halvsøvne, for senga er jo høy. er det noen som har bytta seng på denne alderen og hva slags seng har dere kjøpt? Størrelse?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Når han klatrer ut, så hadde jeg nok kjøpt junior seng til han..
mamma-til-gutt Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 hvis han krabber over ville jeg nok kjøpt ny seng til han!! min gutt blir 2 i mars, og han har enda ikke begynt med det, men når han begynner så kommer det ny seng til han her i huset!! ville tatt en tur på ikea jeg da, de kan ha mye fine senger til de små!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Min begynte å klatre ut av sprinkelsengen når hun var 15 mnd... Jippi *NOT* :-P Kjøpte juniorseng på Ikea, tror den er 140 lang med justerbar fot og hodeende (kan skrus ned sånn at sengen blir 2 m tror jeg). Er bedre at de går ut kontrollert enn at de ramler med hodet først..
mai mammaen til to Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 vi kjøpte ny seng til datteren vår da hun var 19 mnd.. hun begynte da å hoppe ut av selv..så da fant vi ut at hun kunne ha sånn vanlig seng. går helt fint. og hun er kjempe stolt av den
mammatilpia Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Vi har en sprinkelseng fra IKEA. Den dagen hun begynner og klatre ut er det mulig og ta vekk den ene langsiden.
ann kristin Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Kjøpte seng til min datter (blir 2år i mars) når ho greide å klatre(ca: 3md side) men når ho ikkje vil sove klatrer ho og veldi fint ut av å sitter på rommet å leiker. Den er slik som ein kan utvide etter kvart og med litt høgre kanter enn madrassa slik att ho ikkje triller ut om natta. Ho er både storfornøgd og veldi stolt av senga si )
Leeloo76 Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Snuppa på 22 mnd har fått min gamle rammemadrass på 1,20*2m, fått ny overmadrass da. Den har veldig korte ben, så det er bare 30 cm til gulvet. Lagt madrassen fra sprinkelsenga på gulvet hvis uhellet skulle være ute (hun har bare falt ut en gang heldigvis). Hun kommer inn til meg i løpet av natta, men jeg er alene og har stooor seng, så det er bare koselig. Det er en del puter og kosedyr i senga, så den ikke føles så stor. Bekymrer meg litt for støv, så bør kanskje finne en annen løsning etter hvert. En ting som er greit med en stor seng er at skulle hun bli fryktelig urolig i søvne inne hos meg kan jeg snike meg ut og legge meg i hennes seng
trompetisten Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Vi har kjøpt seng som en del av julegave, akkurat fylt 2 år. Går smekke godt Kjøpte ei seng på 150x75 cm. Mer enn stor nok inntil videre. Om han kommer seg ut av senga, og inn til dere, ville jeg byttet seng ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå