Et lite barn i magen :) Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Uff, det er så plagsomt.. har det hele dagen, og ihvertfall når jeg legger meg. Hva gjør jeg??
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Ikke noe fungerer 100% på meg...men noe som iallefall hjelper meg litt er kald melk, syrenøytraliserende tabletter(som jeg kjøper på rema1000) og bare drikke kaldt vann og ikke drikke noe annet. Pluss holde meg unna alt som er krydret og har mye smak... lettere sagt enn gjort;)
Siivi Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 når du legger dg ned,er d veldi lurt å ligge på venstre side...d stopper sure oppstøt fra i å komme opp...jallfall littegrann
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Du kan forebygge ved å spise små måltider (heller oftere), kutte tung mat med mye fett, kaffe og sukker. Bruk en ekstra pute eller sørg for å heve hodet på annen måte i senga for å forebygge noe når du ligger i senga. Lindre ved å drikke vann eller melk, spis noen mandler, eller bruk et middel fra apoteket (Gaviscon flytende er min favoritt, et av de vi gravide kan bruke). Har fått litt bedre kjennskap til emnet enn jeg skulle ønske selv;-)
Et lite barn i magen :) Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2008 Takk for gode råd!! jeg skal prøve de..!!
~sjiraff~ Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Jeg hadde ikke overlevd uten melk og love hearts. Står gjerne opp midt på natta og drikker melk jeg...
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Jeg drikker kald melk og biola.... står også opp flere ganger om natta bare for å drikke melk....
Athene75 Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Novaluzid tyggetabletter eller Gaviscon mikstur bruker jeg
tertilus Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Gaviscon tyggetabletter og Love hearts. Du er ikke alene om problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå