Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 jeg har aldri hatt en orgasme enda, ikke på noen måte. jeg og kjæresten min har kjempe god sex, men klarer på en måte ikke slippe meg helt løs. de gangene jeg sitter øverst så sitter jeg i den beste stillingen, det er da d gjør best for meg, men når d holder på og bli kjmpe godt er jeg bare nødt til og stoppe for at jeg får på en måte krampe i lårene. kjæresten min påstår at jeg bare skal fortsette pga at dette er orgasmen som er på vei. stemmer dette, eller bør jeg dra til lege for og finne ut av disse krampene?:/ litt uerfaren. (flau:/)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har verken erfaring eller peiling på akkurat det,MEN er det ikke verdt en krampe, å finne ut av da???? Lover deg at det er verdt det;o) Lykke til iallefall:) klem
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 er litt usikker på sprsm. ditt men jeg får ikke orgasme når jeg sitter oppå, men når jeg ligger på ryggen og jeg stimulerer klitoris i tillegg og så må jeg spenne musklene litt i underlivet, men det orgasme kjennes nok ut som en slags stram spenning i underlivet og kan nok kanskje oppleves som en krampe............men uansett verdt et forsøk da hehe
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Prøv med dusjstrålen på klitoris neste gang du dusjer. Sitt i dusjen og før dusjstrålen rundt i området rundt klitoris. Bruk gjerne musklene i underlivet også. Selv får jeg ikke orgasme kun ved samleie - MÅ stimulere klitten i tillegg (vibrator, dusj e.l.). Gled deg & LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå