Gå til innhold

Er det ikke typisk oss kvinnfolk


Anbefalte innlegg

Skrevet

å diskutere og rakke ned på andre jenter/ damer?

 

Er det fordi vi selv skal føle oss bedre eller?

Jeg bare spør: hvor mange av dere var "voksne" og veldig reflekterte i en alder av 14-17 år? Om hun ene festa og kyssa på vennninna si (noe mange av oss har gjort på tull i fylla) foran kameraet.... hadde dere tenkt over konsekvensene av dette da dere var 17 år? Vi har vell alle gjort feil i livet (hvis dette for noen er en feil) som vi lærer av...

 

Nei jeg sier bare kutt ut skittpratinga og pass på dere selv!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er egentlig så galt i å kysse venninnene sine i fylla?

Jeg gjør det iallefall...og er stolt av det:P hehe..

Skrevet

Jeg er veldig glad ingen filmet meg på fylla da jeg var 17! :)

Skrevet

Nå har ikke jeg fått sett programmet enda, men lest det som har blitt skrevet her inne. Er litt enig med deg....det var mye kyssing mellom jenter i den alderen. Selv om man modnes mye når man blir mor, er man fortsatt bare 15-16-17 på mange områder. Bare husk hvor voksne dere trodde dere var når dere bikket 18.....men når dere tenker tilbake på det nå så var dere igrunn fortsatt veldig unge. Dere gar alle vært kalver, husk det!!

 

Hilsen en "gammel" mor på 31 :)

Skrevet

Døh, jeg kliner med venninnene mine på fylla enda jeg da... ;p

Skrevet

Heilt enig! Begynner å blir veldig lei slik skitkasting. Ikkje bare her da, men ellers og. Det er tydelig vis noko gale med alle for tida, og ingen er gode nok...

Skrevet

Ja, slutt skitpraten, men er lei av den generaliseringa om at damer snakker så mye dritt om andre damer: hverken jeg eller noen jenter jeg kjenner gjør det.

Kanskje jeg bare er heldig med vennene mine?

Skrevet

Ja, da er du heldig flashdancepants.

 

Det er ikke generalisering. Selvsagt er ikke a l l e sånn, men svært mange (alt for mange) jenter/damer driver med drittslenging bak andres rygg, og syns det er fantastisk morsomt..

 

Jeg har mistet mange av venninnene mine fordi jeg er sterkt i mot det. Jeg mener at hvis man mener noe negativt om en person, og har et problem med det, bør man ta det opp direkte med personen det gjelder. Tør man ikke det, holder man kjeft!

 

Skrevet

Ja, det synes jeg også. Det skal jeg jo innrømme at jeg ha gjort da; sagt hva jeg mener om oppførsel og kommentarer jeg ikke liker.

Mye greiere å vite hvor man har folk, vel.

 

Tipper du har mange bra folk i livet ditt, som du kan føle deg vel sammen med!

Skrevet

Denne var altså til Monajenten.

Skrevet

Vi jenter burde bli mer lik guttene akkurat på det punktet. De tar opp problemene når de oppstår istedenfor å kverulere på det til det bygger seg opp til noe mye større enn det egentlig er. Dermed blir de også fort ferdig med det. Enkelt og greit.

Jenter er kompliserte vesener..

 

Vel, jeg har i grunnen ikke særlig mange igjen...sånt skjer når man får barn (ihvertfall med meg.) Men de jeg har, de er mennesker jeg stoler på, og som tåler at jeg er ærlig med dem.

Skrevet

Kjenner jeg litt atypiske gutter og jenter tro; mange gutter jeg kjenner er ikke akkurat supre til å ta opp problemer, men da er det kanskje heller sånn at de ikke bryr seg så mye?

Ja, vi har absolutt noe å lære av menn på mange områder. Jeg skulle gjerne tatt lettere på ting, og vært litt mer avslappa som kjærsten min er. Desverre tror jeg en del kommer anpå forskjeller i hjernen på menn og damer, for ikke å snakke om personlighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...