*Vi blir 5* Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 testa svakt positivt i dag (ettermidag) IKM fredag,men har følt meg litt rar i magen i det siste,litt annerledes rett og slett. Symptomer: hoven nedentil,(men vet egentlig ikke om det er et symptom da)....mensmurringer og trøtt. Er bare så utrolig glad nå,kan ikke helt tro det,må ta en ny test i morra får å være sikker..=)) Lykke til alle sammen! ***************************************************************************************************masse babystøv til alle**************************************************************
LivetErEnLek Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Grattis!!! Hadde ikm samme dag som deg jeg og testa positivt på søndag. En flott dag å ha ikm på tydligvis :-)))
¤Tebsil ¤ Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Gratulerer så mye! Du trenger nok litt tid til å bli vant med tanken Tuuusen takk for babystøv!
Venter på 3_de spire Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Gratulere så masse begge to!!!! Suger til meg babystøv og håper at jeg også sitter med en positiv test neste uke. Lykke til videre! klem
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 grattis te dokker begge=) så arti da,lykke te vidre i svangerskapet! sug te mæ babystøv,for no vil æ bi på tjukken hehehe=)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Gratulere gratulere:) Babystøv tas i mot med takk:) masse lykke t videre:)
2 fine små Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Saaaaa deilig! Gratulerer saa mye, og lykke til videre. =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå