Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått endel hår på magen! De fleste hårene er heldigvis lyse, men det finnes også noen mørke.. Æsj... Noen andre som har merket forandringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,synes det er skikkelig ekkelt jeg oxo.

vurderer og ta dem bort med eppilatoren men vet du om det har noe og si for noen ting?

Skrevet

Vet ikke hvordan det er å fjerne dem.. De kommer jo tilbake uansett da. Men det kan jo hende de holder seg borte en stund??

Skrevet

samme her...wæææ...ikke rør dem.. blir bare verre om man tar de vekk!:) vi får håpe på at det forsvinner etter fødsel;)

Skrevet

vokser de bort jeg :P da blir de borte lenge lenge. er i uke 22 nå, de hårene kom tidlig, å jeg har vokset to ganger på den tiden.

mine var dog sorte som natta og tykke, så nektet å ha de der. hehe

Skrevet

Det er absolutt ikke pent nei. Jeg har ikke fått kjempemye (enda), så jeg sitter med pinsett og napper på kveldene....hehe :-)

Skrevet

Jeg har også fått men har heldigvis lyse hår. De går bort etter fødselen. Det er sikkert for at magen skal holde seg god og varm :-) Dere burde ikke ta dem bort, da kan det hende det blir verre, også etter fødselen.

Skrevet

disse hårene forsvinner faktisk etter fødsel..

om man lar dem være i fred..

om man vokser og napper kommer de bare tilbake..

dobbelt så mørke å stive som første gang

Skrevet

Åh, trodde det bare var meg! Har alltid hatt 2 (!) svarte hår like under navlen, ellers hårfri mage. Nå har jeg plutselig fått dun over hele magen!!! Det BØR gå bort... Lar dem bare være da, har IKKE tenkt å begynne å barbere magen. Nå er den jo i den minste myk og god... =)

Skrevet

Jepp! Har fått noen mørke hår under navelen... og de er laaaaaange! Arrgh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...