kruta78 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Hei! i 2007 hadde vi slankeklubben 2007 her på din.baby - småtroll 0-1år. Da var målet for mange av oss å få av de berømte "fødsels-kiloene". Jeg fikk da av de overflødige kiloen, men har fått noen på igjen... Er det flere av dere der ute? Tenkte vi kunne starte på igjen her. Vi "rapporterer" inn vekten hver mandag. Håper noen blir med, så kan vi motivere hverandre - motiverer iallefall meg når jeg må "rapporter" til noen:) Jeg starter - hiv dere på! Begynner på uke 1 eg - så tar vi det derfra!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 vekt 62kg mål til sommeren 58kg Uke 1: 62kg
kruta78 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 var ikke meningen å skrve meg inn med "anonym" over... Lager en ny eg! vekt 62kg, mål til sommeren 58kg Uke 1: 62,0kg
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Kan jeg være med og??:-) Vekt i går var 69,5:-( og målet er 55 til sommeren...Lang vei å gå ja:-(
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 vekt 92.5 trene 3 ganger i uke 2t per gang og spise sunnere. endelig trene igjen! veide 87 før graviditet og en mnd etter fødsel 75!(trippelsukk tenk å kunne beholde den vekten!) mitt mål 75/70 kg.
kruta78 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2008 klart du kan være med - kjekt om vi ble en liten gjeng her:) På mandag lager jeg en ny link som jeg kaller SLANKEKLUBBEN 2008 UKE 2, så skriver vi inn vekten den dagen - uken etter UKE 3 osv.
kruta78 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2008 dytter denne opp jeg - så kan vi kopiere til uke2. NB! hvis det er flere som vil være med er dere hjertlig velkommen:)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Hei! Vil bare si at dette er et godt initiativ. Og i tillegg vil jeg si at jeg har sjelden vært så motivert som i fjor høst når jeg gikk på Grete Roede kurs. Dette er ikke ment som reklame for Grete Roede, men jeg vil bare informere om nettsiden deres som er helt gratis, hvor man kan melde seg inn i vektklubben og få kontroll over matinntaket sitt. Det er super enkle grep med et belønningssystem som funker som krutt! PÅ meg i allefall;-) Der får man også poeng for trening, og det er fryktlig motiverende med hva man kan kategorisere som trening! Alt fra rolige spaserturer til heavy spinning og andre ting som husarbeid ol..:-) Så jeg vil med den største gled anbefale dere å melde dere inn i vektklubben og få en ekstra hjelp til å komme på rett kjøl igjen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå