Gjest MyIian Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 jeg mener det.. hvorfor vinkler de den sånn?
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 er det jeg også lurer på. skrev om det i et annet innlegg her, ble veeldig fokusert på de "negative" tingene. jeg hadde aldri fått være med på det programmet. Jeg har jo samboer, leilighet og stasjonsvogn... =P virker som om de som laga programmet har leitet etter ting å fyre oppunder med.
Turid Laila Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Syns de vinklet det bra jeg. Mødre kan vel ta seg en fest en gang i blandt de også? Hun virker jo veldig ansvarsbevisst, sjekket om alt stod bra til hjemme og koste seg videre. Ser ikke helt hva som er galt jeg. Jeg ville aldri hatt med et kamerateam når jeg skulle på fylla, og hun gjorde jo ikke noe dumt!
Gjest MyIian Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 men det sa de jo var mening å ikke gjøre.. de blir jo fremstilt som litt dumme hele gjengen.. jaja
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 hehe... Synes de gir et greit bilde av hvordan 17 åringer fester jeg.... Kan godt huske at det var stas og helle innpå og bli usannsynlig full...... ;o) Husker ikke du hvordan det var å være 17...?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Og jeg visste ikke at det var lov å drikke alkohol før man er 18......
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 ha ha ha ha ja for det er jo ingen her inne som har drikki før dem var 18 mener jeg.... jaaaaaa da
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Det sa jeg ikke....hi hi hi. Men har du drukket i beste sendetid på tv hvor de viser alderen din med jevne mellomrom???
Jenny-penny Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 hvem var det som var på fest? fikk bare se første halv del av serien, men snes hun på 17 var en flink mor jeg. Søt jente med en ndelig datter
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 Ja hun var kjempesøt. Men jeg hadde følt meg veldig ukomfortabel med å drikke på tv når det står på skjermen at hun er 17..... Ikke noe verre enn det =0))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå