Gå til innhold

"årh!! den gikk rett til hue altså!"

Anbefalte innlegg

Gjest MyIian
Skrevet

jeg mener det.. hvorfor vinkler de den sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det jeg også lurer på. skrev om det i et annet innlegg her, ble veeldig fokusert på de "negative" tingene.

jeg hadde aldri fått være med på det programmet. Jeg har jo samboer, leilighet og stasjonsvogn... =P virker som om de som laga programmet har leitet etter ting å fyre oppunder med.

Skrevet

antagelig for å provosere.=)

Skrevet

Syns de vinklet det bra jeg. Mødre kan vel ta seg en fest en gang i blandt de også?

Hun virker jo veldig ansvarsbevisst, sjekket om alt stod bra til hjemme og koste seg videre. Ser ikke helt hva som er galt jeg.

Jeg ville aldri hatt med et kamerateam når jeg skulle på fylla, og hun gjorde jo ikke noe dumt!

Gjest MyIian
Skrevet

men det sa de jo var mening å ikke gjøre.. de blir jo fremstilt som litt dumme hele gjengen.. jaja :D

Skrevet

hehe... Synes de gir et greit bilde av hvordan 17 åringer fester jeg.... Kan godt huske at det var stas og helle innpå og bli usannsynlig full...... ;o)

Husker ikke du hvordan det var å være 17...?

Skrevet

Og jeg visste ikke at det var lov å drikke alkohol før man er 18......

Skrevet

ha ha ha ha ja for det er jo ingen her inne som har drikki før dem var 18 mener jeg.... jaaaaaa da

Skrevet

Det sa jeg ikke....hi hi hi. Men har du drukket i beste sendetid på tv hvor de viser alderen din med jevne mellomrom???

Skrevet

hvem var det som var på fest? fikk bare se første halv del av serien, men snes hun på 17 var en flink mor jeg. Søt jente med en ndelig datter

Skrevet

Ja hun var kjempesøt. Men jeg hadde følt meg veldig ukomfortabel med å drikke på tv når det står på skjermen at hun er 17.....

Ikke noe verre enn det =0))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...