Gjest Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Så utrolig flink du er med datteren din, du virket garantert mest mentalt voksen av alle deltakerne. Du var den mest modne også, mener nå jeg. Utrolig nydelige dere er. Håper alt er bra med dere, gleder meg til å se neste episode;-) Klemmer fra
Grorüd.. Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Enig jeg også! Du er et godt forbilde for andre unge mødre Klem fra
M&K+Påsan <3 Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Signerer disse Har fulgt med på hjemmesiden din, så det var artig å se deg i " livet " Stå på jente, du klarer deg utmerket ! Klem fra jente på 17
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Er så enig!!! Tviler på at jeg hadde klart å være like flink om jeg ble mamma såå tidlig ja..
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 enig:) utrolig moden til å være så ung:)
C&E<3 Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 du virker som en topp mamma=) var godt å se en så ung og så flink mor.! imponerende=)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 12. januar 2008 #13 Skrevet 12. januar 2008 Signerer denne! Av de som var med på den første episoden likte jeg deg best altså. Fantastisk jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå