Gå til innhold

Sp,m til noen m to tette!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør du med minsten når du leverer storebror i barnehage eller lignende?

Min på to vil gjerne bæres også er det veldig trangt i garderoben i bhg. Har derfor latt minsten ligge og sove i bilen. Det har gåttv eldig bra til nå.

Men hva gjør du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo litt hvor lenge du er borte og hvor bilen står osv...Jeg gjorde det noen ganger og mens noen ganger tok jeg minsten med inn.

Skrevet

Har to tette, men har ikke det problemet enda..

Begge er hjemme sammen med meg for tiden, men håper på å få de inn i bhg fra mars..

De blir 3 i april og 2 i mai.. Fysj som tiden flyr..

Skrevet

Jeg triller til barnehagen (har veldig kort vei), og har bestandig med meg minstemann. Tidligere sov han akkurat i den tiden vi bruker å gå til barnehagen, men nå er han bestandig med inn. Det hender seg det blir litt trangt og de andre barna er ofte veldig nysjerrige, men det er nå bare slik, jag har ingen annen måte jeg kan gjøre det på.:)

Skrevet

Jeg har to gutter (1 og 2 år). Minstemann var med og leverte storebror helt fra vi kom hjem fra føden omtrent.....

I begynnelsen når han bare sov så tok jeg han av og til med inn (i bilstolen) eller jeg lot han sove i bilen mens jeg fulgte storebror inn. Når han ble større og var våken bar jeg han med meg på armen.

Storebror har alltid vært flink å gå selv, så har ikke måttet bære han inn noen gang.

Nå går begge i bhg og jeg leverer og henter stort sett alltid. Går veldig greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...