Gå til innhold

Spm til noen m to tette!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør du med minsten når du leverer storebror i barnehage eller lignende?

Min på to vil gjerne bæres også er det veldig trangt i garderoben i bhg. Har derfor latt minsten ligge og sove i bilen. Det har gåttv eldig bra til nå.

Men hva gjør du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt heldig for pappaen jobber bare 5 min gåtur fra huset og har en veldig snill sjef og svært fleksibel arbeidstid, så jeg pleier faktisk å lever babyen til ham ca 15 min før han slutter på jobb og så kjører jeg og henter ungene. Har jeg babyen med og han sovner og jeg ser ungene er nær porten og jeg ikke trenger å gå inn i barnehagen å hente noe lar jeg ham sitte, da ser jeg bilen hele tiden og er ikke borte i mer enn ca 1 minutt uansett. Må jeg inn i barnehagen tar jeg ham med, eldste må bare finne seg i å gå selv. Slik var det både når eldste var 2 år og mellomste baby og nå når mellomste er 3 år og mini 6,5 mnd (ja, selv en 3 åring vil gjerne bæres av og til, men ikke så ofte nå lenger da). Må jeg hjelpe med av/påkledning og har med babyen så legger jeg ham enten på gulvet eller overlater ham til en av de babyglade ansatte eller en av de ansatte hjelper med av/påkledningen i stede for meg :-)

Skrevet

Tar med inn. Guttungen på 16 mnd får pent gå de få meterne.

Skrevet

han største er to og minsten er 6 uker.

En herlig alder på begge to! :-)

Grunnen til at jeg lurer og tenker mye på det, er fordi min mann jobber borte i perioder og da er d jeg som må levere og hente.

Skrevet

Når jeg leverer så har jeg tatt med minste inn. Når hun var så liten at hun satt i første bilstol, så tok jeg bare med den inn. Nå (10 mnd), så sitter hun på gulvet i garderoben og ser seg rundt.

Hun på 2.5 må nok bare gå selv ja.

Skrevet

tar han med inn. I begynnelsen tok jeg med hele bilstolen inn, så satt han der og ventet. Nå må jeg bære han inn og da legger jeg han bare på gulvet til eldstejenta er påkledd. Største på 2 år leier meg ut til bilen, mens minsten på 7mnd bæres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...