Huleboer2 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Gutten vår på 4 år har så dårlig ånde, har hatt det i lengre tid. Ingen halsbetennelse eller ubehag, Noen med tips eller råd om hva dette kommer av samt hva vi kan gjøre for at lukten skal bli bedre?? Pusser tennene og tungen hver morgen/kveld med barnetannkrem. Uaktuelt med sterkere tannkrem:)
Monstermamma Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Vår sliter også med dette, har vist seg at hun har store mandler!
Huleboer2 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Vår har ikke det heller, har vært hos ØNH-lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå