Gå til innhold

Så dere på unge mødre i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en grunn til at de fleste (ikke alle, men fleste) unge ikke burde få barn i så tidlig alder... herregud, ble helt flau jeg!! Ikke akkurat noen godt eksempel for barna... Barn som får barn er ikke det beste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke du skal dømme noen jenter, som jeg mener klarte seg veldig bra, utifra et TVprogram! Saken er at de ble gravide, ville du klart det bedre?! Jeg ble ihvertfall positivt overrasket over hvor mye kjærlighet og fornuft jentene hadde. De er unge-ja, ser jo det! Men du må jo tenke på det å da, når du kritiserer...

Skrevet

Synes hun yngste var temmelig reflektert og "voksen" da. Hadde et kjempefint forhold til datteren, men hun på 20 ... my God. Ble fryktelig flaut å se på. Stakkers jordmoren der. "jeg vil ikke spjæle, asså. Vil ikke spjæle".

Skrevet

Åssen kan du si noe sånt?? Tror du "eldre" mødre er bedre?? Da tar du jaggu feil..

Synes disse jentene vi har "hilst" på i kveld var som de aller fleste..det som er viktig er at de elsker barna sine (noe de gjør) og kan forsørge barna sine (noe de også gjør, selv med litt hjelp)..

Skrevet

Ja, hun på 17 syns jeg også var veldig flink! selvfølgelig greit å ta en fest engang i blant, så jo at hun var en tydelig voksen person når hun var sammen med dattern sin.. Hun på 20 år.. Uff.. Ikke helt klar for å bli mamma vel!!

Skrevet

Helt enig.. ble litt små flau av å se på!!

HI

Skrevet

Blir flau over deg jeg, HI, som dømmer folk på den måten der.

Skrevet

Vi er alle forskjellige ;o)

Skrevet

Jeg syntes jentene klarte seg bra jeg.. Ja de er unge, men det fixer det fint. Det finnes værre ting enn å bli ung mor!

Skrevet

Men så dere på de gærningene som fikk 9 barn på 3 år på tvN i går? Hohoho :-D Si hva dere vil men noen folk er litt mindre lure enn andre....

Skrevet

Hi-hi, ja det programmet så jeg på også! Satt til tider og små-fniste for meg selv, avløst av vanntro måping da foreldreparet avsluttet med å innrømme at de godt kunne tenke seg 4 barn til snart - for 12 var slikt et "godt og rundt" tall ..... De hadde 8 barn fra før, fordi den ene av de siste firlingene døde jo før fødselen.

Hvor gal går det an å bli??

Greit nok at de hadde veldig god støtte fra mora's foreldre, men allikevel. Så mange barn på såpass lik alder - de skal jo følges opp alle sammen oppigjennom også!

Nei, 2 barn er nok for oss - når lillesøster kommer om et par måneder, så har jeg gjort mitt for å befolke verden i allefall.

:-)

Skrevet

Jeg fikk ikke sett programmet igår =/ Var på AU møte i barnehagen...

Men jeg fødte min første datter da jeg var 17 år, og var veldig moden for alderen. Det har aldri vært noe problem, verken å ta vare på meg selv, og babyen i svangerskapet, eller etterpå.

Mange som dømte meg ¨nedenom og hjem, men jeg fikk vist dem, at det trenger ikke å gå ille, fordi om man blir mor tidlig.

Fikk og tatt utdannelsen etterhvert.

Skrevet

Jeg tror også att disse unge mødrene gjorde en nokså fin figur jeg, gleder meg til neste gang og se hva som skjer!! Tror ikke noen skal dømme de fordi om de er unge. Jeg reagerte mer på programmet med de som fikk 8 barn på tvnorge her om dagen, helt sprøtt spør du meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...