Gå til innhold

trenger litt hjelp her....

♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi driver nå med ferber metoden på snuppa...og det går helt supert....:o) men problemet er at hun våkner kl 6 på morgenen og er super sulten...hun får ikke sove igjenn pga det...synes det er litt for tidlig å stå opp da... hun legger seg ca kl 19.00 for da er hun stup trøtt. og på dagen sover hun max 40 min fordelt på 2 lurer (er umulig å få henne til å sove mer) hun er heller ikke sånn kjempe flink til å spise på dagen, men spiser nok til å sove til kl 06.00 da:o)

men...nå som hun har kommet så godt inn i rutinene er det veldig dumt av meg å gi henne pupp når hun våkner kl 6....?? tror nok hun hvertfall kan sove 1 time til på det og da er jo klokka 7 så da starter jo dagen lixom....:o) jeg trenger virkelig den timen ekstra og det gjør faktisk hun også, for hun blir jo helt stup trøtt etter en halv time!!!!!!

dette ble litt langt, men trenger virkelig noen råd....:o) håper noen kan svare:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg.....

Skrevet

Jeg aner ikke hvordan "reglene" er for Ferber metoden, men i mitt hode høres det veldig logisk ut å la henne få spise kl. 0600. Hun er sulten, du er trøtt og hun sover en time etterpå. Ingenting negativt med det, vel? Dessuten så er jo det litt morgen kl. 06, det hadde vært verre hvis klokken var 0300 eller noe i den duren.

Jeg hadde matet henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...