xToyax Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Det kommer seg ann på hvor høyt oppover tattoveringen går.. Jeg trodde faktisk dette var en myte, helt til jeg tok ultralyd av leveren i fjor vår, og hun som utførte ultralyden sa det til meg.. Det gikk visst greit i forhold til høyden på min sa hun, men at jeg ikke burde ta noe mer lengre oppover.. Skal ikke sitte å påstå at dette er tilfelle, men går nå ihvertfall ut ifra at hun som utførte ultralyden ikke sto å jugde til meg..
sydilla Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Det er endel anestesileger som ikke vil sette epidural hvis du har en tatovering som dekker det området hvor nåla skal inn.Grunnen til det er at det er fare for å føre fargeemner fra tatoveringen inn i der hvor bedøvelsen skal...
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Nå er det ikke lenge siden jeg leste at dette har de gått bort fra det skal ikke være noe problem i det heletatt.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 De har visst gått vekk fra dette! Så det skal visst ikke være et problem!
melkekua™ Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har en tatovering som er i korsryggen og den er ikke så langt nede, og jeg fikk epidural ved forrige fødsel.
BlåklokkaVest Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Har hørt folk si dette, men skjønner det ikke helt..... Jeg fikk epiduralen midt i ryggen omtrent, like under skulderbladene synes jeg å huske, og det er jo ikke der de fleste har tatoveringen....
Happy H Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 eg fikk epidural sjølom eg har tattovering i korsryggen.. men eg hadde ingen valg, måtte ha d pga svangerskapsforgiftning og veldig høyt blodtrykk.. så d kan jo hende de gir d uansett i sånne situasjoner.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 jeg fikk beskjed på ks at hadde min tatovering vært plassert mer på midten av ryggen, hadde de måttet legge meg i narkose fordi de da ikke ville satt epidural. Så vær obs på det hvis noen planlegger tatoveringer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå