HoochIsCrazy Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Haha! Hvor skal jeg begynne med å si hva som er feil i den setningen da?
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Syns hun var veldig søt jeg:) Flink jente:)
☆Anonymia☆ Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 det syns jeg også,helt til de viste klipp av at hun var ute å festa.ikke at det gjør noe,men jeg hadde aldri latt de vise det.. ikke tro jeg ikke lar mødre feste,er selv ute nå og da så..
Groosalugg Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Bortsett fra den drikkinga og den klininga med venninnene da.. Greit nok å feste, men hvorfor foran åpent kamera? Vil tro datteren også kommer til å se dette programmet når hun vokser opp.. Litt dårlig forbilde kanskje?
*dum&deiLig*™ Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Mulig jeg tar skammelig feil, men var hun ikke gravid under den innspilligen? Tenkte på fyllefesten hun var på...
HoochIsCrazy Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Først av alt er Malin mamma til en gutt! Og det var ikke hun som festa!
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 synes egentlig det var ganske tøft jeg...Hun viser jo hvordan det er..jeg er også på fest av og til, selv om jeg er langt elder enn henne.. kan til og med ta en real fest..(Skal likevel innrømme jeg ikke hadde vist det på tv..)
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #12 Skrevet 8. januar 2008 ok da tar jeg feil..mente hun mammaen til hun lille jenta
Frk. Vable Skrevet 8. januar 2008 #14 Skrevet 8. januar 2008 Hun het også Malin. Det var to Malin der...
Turid Laila Skrevet 8. januar 2008 #15 Skrevet 8. januar 2008 Det er TO Malin. Malin på 17 fra Fetsund med ei jente. Malin som er gravid og fra Verdal.
Tommage♀♂ Skrevet 8. januar 2008 #17 Skrevet 8. januar 2008 Jeg syns også hun klarte seg bra. Hva hun gjorde på fest har ikke så mye med resten å gjøre, jeg er ikke stort bedre selv, og jeg er 10 år eldre.
Caelyn Skrevet 8. januar 2008 #19 Skrevet 8. januar 2008 Hallo.. Det var TO der som het Malin. Ei som fikk barn da hun var 14 (tror jeg) og var ute og festet... Andre Malin (som var her på DiB) var gravid.
lille krapyl=) Skrevet 8. januar 2008 #20 Skrevet 8. januar 2008 Så hold det for deg selv da, siden du sikkert er så vanvittig mye bedre =)
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #21 Skrevet 8. januar 2008 hehe tommage..enig der..Bortsett fra at jeg ikke kliner med vennene mine på fest..
*Rutletutt* Skrevet 8. januar 2008 #22 Skrevet 8. januar 2008 Var jo to Malin`er, ei med ei jente på 2 år (som festet) og ei mørk som var gravid;o) Syns hun Malin på 17 år med Lotte var veldig flink mamma, jeg. Meeeen hadde ikke ville vist den festingen på tv....men så er det vel sånn det er for mange da, at de går ut å fester og drikker - så det er jo forsåvidt "tøft" av henne å vise hele sannheten.
Oiii Skrevet 8. januar 2008 #23 Skrevet 8. januar 2008 Jeg ble veldig imponert hvor godt hun klarte seg. En slik flott toåring får man ikke uten at man bruker veldig mye tid på kommunikasjon med ungen. Gøy å se at hun tar seg tid til fest. Jeg tror ikke man kan være ei god mor uten at man har en ok fritid uten barn. Hadde Malin vært min datter jeg hadde vært så stolt av henne. Hvis du er ei av jentene her Malin så tar jeg hatten av meg for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå