Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Junior har ikke vært noe lysten på å drikke mm av flaske, så det har i grunn blitt med noen forsøk. Noen nevnte at vi kunne prøve kopp og det var stas med en gang! Har nå prøvd hele to ganger, he he! Men utrolig mye klin da... trenger visst en ordentlig kopp. Noen som har en god kopp å foreslå, med eller uten tut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå