Gjest Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Fikk vite på UL at vi venter jente. Men ingen kan garantere dette 100% sikkert. Har hele tiden sagt til alle at vi venter jente, men jeg føler meg langt ifra sikkert selv. Jeg har ingen følelse av hverken det ene eller det andre. Nå har vi så og si ikke handlet noen ting. Vi har ei jente fra før og har i tillegg arvet masse jenteklær. Tapet vil ikke være stort, hvis det skulle vise seg å være feil. Men ser jo at vi får en del nytt å handle uansett da. Problemet jeg ser for meg er datteren vår på 3 år. Hvordan forklare at babyjenta vår plutselig ble født gutt i stedet? *ler* Huff...jeg synes vi legger for mye i dette med kjønn, og det er ingen garantier for hva som dukker opp. Det hele vil føles ganske rart ja... Det hele er utrolig spennende...blir uansett verdens gladeste ;o
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 hehe..Ja blir å forklare at legen tok feil det..=o) Men tenker det samme som deg da...Fått vite at det er ei jente i magen. Og fått bekreftet 3 ganger...Men er forsatt veldig usikker da..Men nå er det blitt shoppet inn masse rosa.. Har selv en guttefølelse da...menmen...Hva det enn blir så kommer jeg til å bli kjempe glad og elske det like mye som jeg elsker gutten vi har fra før=o)
Gjest Lenchen *høygravid* Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Fikk også vite at vi venter en jente på den ordinære ultralyden, men jeg var ikke 100% overbevist. Men så var vi på 3d UL i uke 30, og fikk da se med egne øyne at det var en jente-tiss. Nå er jeg nesten ikke i tvil. Jordmora på siste UL sa: Joda, dette ER en jente!! Hun var ganske sikker i sin sak Så tror sjokket blir stort dersom det kommer en gutt nå, hehe Man innstiller seg jo på at det er det kjønnet man får høre på UL Uansett hva det er så er det hjertelig velkomment
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 He he, det er rart at man får følelse av det ene eller det andre... Kanskje lett å tro at man venter noe annet enn det de oppga på ul, når jordmor ikke er helt sikker... Men man skal jo ikke undervurdere sine egne instinkter, da! Uansett har man jo ca 50 % sjanse for å få riktig! Må le litt. Vi har jo tatt fostervannsprøve, pluss utallige ul, og fått bekreftet både på den ene og den andre måten at vi skal ha en liten pjokk, så det er jo greit. Merker at den jentefølelsen jeg hadde masse av i starten forsvant over natten etter svaret på fostervannspr. Og skulle det bli en liten gutt, kan du jo bare kjøpe klesfarge... Det tenkte jeg i starten, ettersom vi har tonnevis med gutteklær fra før. Og som du sier, man blir jo uansett kjempeglad for babyen, gutt eller jente... Tenk på fødselsmeldingen du sender ut!! Lille jenta vår så dagens lys og skal hete Lasse!!!
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Ja man blir litt i tvil om alt på slutten. Jeg tenker mest på de som har strikket til oss ... fryktelig surt å ha lagt ned masse arbeid i "feil farge" ... De rosa HM klærne gråter jeg ikke akkurat over. MEN når det er sagt, det er vel allikevel sjelden at det blir oppgitt feil kjønn. Man hører jo gjerne mye om de få tilfellene der det har skjedd.
72moddelen og tulla Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 He he ler så jeg griner av komentaren til "bringebæret", fått beskjed om jente selv, men kommer det en gutt skal meldingen til familien bli: nå er lille jenta født og hun skal hete Oskar(var gutte navnet vi ville ha). Ja ja jenter vi blir strålende glad uansett kjønn, jeg for min del får forklaringsproblemer for hun på 10 og han på 6, he he :0)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Vi vet ikke hva det blir (ville ikke vite) vi syns det er mer spennende sånn. Storebror sier det er en gutt, men vi prøver så godt vi kan å forklare at det kan være en jente også :-) Utrolig nok tenker jeg veldig lite på kjønn, jeg ønsker meg så veldig et barn til og gleder meg uansett! Klær en jo ikke det største problemet, og jenta di blir nok lykkelig over å få en lillebror også! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå