anette staiiiiii Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Som går hjemme med barn og kunne tenke seg å finne på noe,gjerne på dag og kveld,er veldig sosial av meg..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 jeg bor på grua, 20 min med toget fra nittedal
anette staiiiiii Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 Litt langt unna da,eller ikke med tog,jeg selv bor på hagan.
flypapir Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Lengter og lille Kevin: Du kan få sitte på med meg til jobb og ta en trilletur i Nittedal...
Babyfacepsycho Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Jeg gjør! Bor ikke langt fra deg. =) Har til og med sett på leilighet på hagan. Får vi den så flytter vi dit. =)
anette staiiiiii Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2008 Så morro,kan jo sende meg post visst du vil..
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 jeg bor på slattum=) men er ikke hjemme med barn da. venter på nr to. så til sommeren så er jeg nok ute med vogna igjen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå