Gå til innhold

Hvor gammelt er ditt salongbord???:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kanskje ett av DIBs eldste, mitt er 31 år gammelt.

Men så fantastisk solid og praktisk.:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt sikker, men i hvertfall 28 år (hadde det da jeg ble født...)

Veldig praktisk og solid vårt også. Mamma angrer som fy på at hun gav det bort :-)

Skrevet

Aner ikke jeg, men vi hadde beina til bordet på kjøkkenbordet vårt når jeg var liten. De er laget kortere, og plata har blitt bytta ut et par ganger =P De første åra vi bodde sammen fikk vi litt herfra og litt derfra. Bytter ut litt etter litt. Bare kort tid siden den rosa skinnsofaen gikk ut døra her, men bordet er vel neste på lista.

Skrevet

Fra tidlig på 50-tallet, samme med sofaen, overtatt fra besteforeldre - eeeeelsker de møblene- og de er like pene som de var nye (nesten da...) c",)

Skrevet

8 år gammelt furubord fullt av fine hakk og merker... Vi venter med å bytte det til barna er mye større!

Skrevet

Har faktisk ikke salongbord, er karnsje litt rare vi da... hehe

Skrevet

Kjøpte mitt/våres i 1999 da jeg flyttet for meg selv. Kommer nok til å ha det i mange år til da det tåler mye og er i marmor. Og så veier det kjempe mye.

Skrevet

Tia har fått jente...

Har dere da ikke noe bord sammen med sofaen?

Skrevet

Det er 14 år, nå i februar. ble kjøpt og levert sammen med andre møbler når jeg flytett under Ol på Lillehammer!

Skrevet

Mitt er rundt 6mnd.. Er ikek 100% fornøyd med det men.. Fungerer til det det brukes til affal da :)

Skrevet

Fra 1945, Amerika koffert, kjempe fin!

Skrevet

Mitt er ancient...fant det på et loft, sagde av litt av beina, så det ble lavere, pussa det og malte det mørkebrunt...

Skrevet

Eh, nei nå tenkte jeg på sofabordet, he he

Skrevet

5 mnd. Det som vi hadde før var over 40 år gammel og jeg såååå lei. Veldig fornøyd med det nye.

Skrevet

aner ikke. fått fra dødsboet til utleieren vår da vi ble sammen. tipper at det er minst like gammelt som meg.

Skrevet

Det er fra sommern 2003, er i olja eik:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...