nickoline og supermann Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Vi reiser antakelig til Danmark 11 juni. Billig flybilett 1400 for oss tre. Får antakelig leie gratis sommer hus 1 uke av noen vi kjenner. I tilegg kan det hende vi får gratis leiebil. -det kaller jeg billig ferie:) Jubi!!!! Har lyst på sydentur i høst. Enten Kroatia, eller tilbake til Albena/Bulgaria.
Gjest irismor Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 En uke i Svolvær, gubben skal delta på NM i pistol.
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 1 uke på mallorca i begynnelsen av juni og en uke på fjellet i juli.:-)
chill+enda en til Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Her er det store sjanser for at det blir en rolig hjemmeferie, eventuelt med en tur hjem til østlandet. Bryllup i mai, og jeg som hjemmeværende husmor kan lett bli en dyr kombinasjon... :-p
MamiMaribel Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 skulle ønske vi hadde sommerplaner, men med fersk baby vil det antagelig begrense seg til et par dager på hytta....:-) Men forhåpentligvis får vi til det du også har lyst til; sydentur til høsten....hadde vært veldig deilig.
Tia med 2 ♀ Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Da er vi hjemme, og venter på babyn skal komme. regner med at jeg får termin i slutten av juli begynnelsen av august. Må jo også håpe at vi finner et nytt sted å bo da leiekontrakten vår går ut slutten av august....... Blir ikke bare moro å flytte på akkurat den tiden da.
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Skal prøve å få til en sydentur i mai\juni... For å forsikre oss om at vi får sett sola denne sommeren:) Så blir det noen dager til Legoland i sommer... Og en tur på fjellet tenker jeg, og hytta.
fox`y Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 vi skal til Florø i 14 dager:/ vet ikke helt om d blir til sildeboret eller øyafestivalen ennå... så blir d vell en helg på hytta og noen småturer med bil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå