Gå til innhold

Har dere sommerferieplanene klare enda da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser antakelig til Danmark 11 juni. Billig flybilett 1400 for oss tre. Får antakelig leie gratis sommer hus 1 uke av noen vi kjenner. I tilegg kan det hende vi får gratis leiebil.

-det kaller jeg billig ferie:)

Jubi!!!!

Har lyst på sydentur i høst. Enten Kroatia, eller tilbake til Albena/Bulgaria.

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

En uke i Svolvær, gubben skal delta på NM i pistol.

Skrevet

1 uke på mallorca i begynnelsen av juni og en uke på fjellet i juli.:-)

Skrevet

Her er det store sjanser for at det blir en rolig hjemmeferie, eventuelt med en tur hjem til østlandet. Bryllup i mai, og jeg som hjemmeværende husmor kan lett bli en dyr kombinasjon... :-p

Skrevet

skulle ønske vi hadde sommerplaner, men med fersk baby vil det antagelig begrense seg til et par dager på hytta....:-)

Men forhåpentligvis får vi til det du også har lyst til; sydentur til høsten....hadde vært veldig deilig.

Skrevet

Da er vi hjemme, og venter på babyn skal komme. regner med at jeg får termin i slutten av juli begynnelsen av august. Må jo også håpe at vi finner et nytt sted å bo da leiekontrakten vår går ut slutten av august....... Blir ikke bare moro å flytte på akkurat den tiden da.

Skrevet

Skal prøve å få til en sydentur i mai\juni... For å forsikre oss om at vi får sett sola denne sommeren:)

Så blir det noen dager til Legoland i sommer... Og en tur på fjellet tenker jeg, og hytta.

Skrevet

vi skal til Florø i 14 dager:/ vet ikke helt om d blir til sildeboret eller øyafestivalen ennå...

så blir d vell en helg på hytta og noen småturer med bil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...