Gå til innhold

noen som har fått tenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sebastian fikk første tann 30 desember og andre tann begynte å komme opp for 2 dager siden.han blir 5 mnd den 11 januar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Martin har ikke fått tenner enda, men han klør voldsomt i munnen. Og det er to små kuler der fortennene nede skal komme, så det er vel ikke lenge til.

Skrevet

Han blir forresten 5 måneder den 12. januar.

Skrevet

Jaaaaaa! Vilde fikk begynnelsen av sin første jeksel når hun var 3 mnd. Nå har hun i tillegg fått to tenner nede i munnen.Den første oppdaget jeg i romjula og den neste hadde kommet frem 3 jan.Her går d radig unna:)

Skrevet

Vår lille gutt klør voldsomt i munnen så det kommer nok snart. Han er akkurat 5 mnd. Datteren min fikk to tenner da hun var 3mnd, ammingen gikk helt fint, til de som er nervøs for det ;o)

• 2 uker senere...
Skrevet

Emilie fikk 2 tenner i beg av desember.. like før hun ble 4 mnd.

Skrevet

Adrian fikk sin første tann 10 januar (nesten 4,5mnd).. Såå søt da!!

Skrevet

Sander har ikke fått noen tenner, men han klør veldig. Sikler og tygger på alt han får tak i. Han er 5mnd og 12 dager :)

Skrevet

Her er det også tenner på gang, Lukas klør veldig og sikler masse. Har to kuler nede og i dag så jeg at det begynner å bli hull på gommen , så den første tannen kommer nok straks opp. Han blir 5 mnd den 30.januar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...