Gå til innhold

noen som har fått tenner?


camilla_83

Anbefalte innlegg

sebastian fikk første tann 30 desember og andre tann begynte å komme opp for 2 dager siden.han blir 5 mnd den 11 januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Martin har ikke fått tenner enda, men han klør voldsomt i munnen. Og det er to små kuler der fortennene nede skal komme, så det er vel ikke lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaa! Vilde fikk begynnelsen av sin første jeksel når hun var 3 mnd. Nå har hun i tillegg fått to tenner nede i munnen.Den første oppdaget jeg i romjula og den neste hadde kommet frem 3 jan.Her går d radig unna:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille gutt klør voldsomt i munnen så det kommer nok snart. Han er akkurat 5 mnd. Datteren min fikk to tenner da hun var 3mnd, ammingen gikk helt fint, til de som er nervøs for det ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Sander har ikke fått noen tenner, men han klør veldig. Sikler og tygger på alt han får tak i. Han er 5mnd og 12 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også tenner på gang, Lukas klør veldig og sikler masse. Har to kuler nede og i dag så jeg at det begynner å bli hull på gommen , så den første tannen kommer nok straks opp. Han blir 5 mnd den 30.januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...