Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Hva synes dere om dette? HAr bunad med fullt utstyr fra hjemstedet mitt, og museet hjemme har brudekrone som man kan låne. Regner med at sambo ender opp i dress.... Har også bunad i str et år til vesla
Vannmann35 Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Det er kjempetøft, men synes samboeren din burde skaffe seg bunad også - det er ekstra stilig :-)
Gurine og gulla Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Det er kjempe flott.... Hadde jeg hatt tilgang til krone hadde kanskje jeg også gjort det, Kan ikke mannen din bare låne en bunad da, fra en kamerat eller nabo eller noe sånt?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Har så langt klart å krangle meg fram til dress, tror bunad blir å strekke det litt langt... Synes herrebunad er kjempestilig sjøl og men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå