ønske:) Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Lurer bare på hvor ofte det er normalt å ha samleie i det tidsrommet el skjer..Jeg blir liksom ganske utslitt viss vi skal ha sex hver kveld..blir liksom mer stress enn kos..siden vi jobber for å bli gravide liksom..Vett ikke jeg..men gøy å høre hvordan andre har det...
Viktoriana Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Hmm - kommer jo an på hvor mye man vil dette det. Øker jo sjansen for å bli gravid om man er litt mer aktiv, men så sies det jo også at ett ubeskyttet samleie er nok......... Jeg har ingen oppskrift, men vet at når vi har lykkes har det nok vært mer enn en gang i uken i alle fall :-)
*månestråle* Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 vi har hatt sex annenhver dag sånn ca...
lana<3 Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Jeg så tidligere idag at du var ny her...gratulerer og velkommen inn her.... Hadde jeg vært dere hadde jeg gjort det som hadde føltes riktig..dere er jo ennå inne i pp1 så det er vel ikke no hastverk?? Jeg er ikke av den tålmodige sorten som setter meg ned og slapper av og bruker " vi ser hva som skjer metoden" Men for noen funker dette og da har man jo bare sex når man føler for det, hvis ikke kan dere gjøre en ekstra innsats rundt el... Lykke til:)
temine Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Hver bidige dag i den fruktbare uka...men vi hadde heldigvis ferie og kunne kose oss utover natta...hihi;)
Relu Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Min forrige menstruasjon begynte 21 desember, og jeg tror jeg har rundt 28-29 dagers syklus, så da skal jeg vel ha hatt eggløsning mellom 3-5 januar? Vel, iallefall har vi holdt på så mye vi kunne fra 1 til 7, i håp om at jeg skal bli på tjukka.. Nå tror jeg muligheten for å bli gravid denne mnd er over, så nå tar vi alt med ro igjen.. Håper bare det fungerte... Har aldri forsøkt så hardt før.
Lille jente Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Vi var hos spesiallist nå i desember, hun sa at vi ikke skulle ha oss verken for mye eller for lite. Så 1 gang om dagen skulle være bra. Da fikk mannen tid til å produsere nok "soldater", og så er det veldig viktig at mannen kommer inne i deg...Altså at han støter godt inn når han kommer...hehe...Det har han sikkert ikke noe imot ;o) Lykke til og velkommen i klubben!
Saltlakris Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Den måneden jeg ble gravid hadde vi sex stort sett hver dag i et par uker for å være på den sikre siden Brukte ikke EL test den måneden, bare slappet helt av og gjorde som jeg ville ha gjort hadde jeg ikke prøvd. Lykke til!
ønske:) Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2008 Tusen takk for alle som har kommet med ideer og sagt hvordan dere gjør det.. Glemte å skrive det..men vi er inne i vår 8pp...vi trodde det skulle vær like enkelt som sist...gravid på første forsøk..men slik gikk det ikke..så vi prøver forsatt... Skal sørge for at mannen gir et ekstra dytt når han "kommer"... Veldig godt å lese at andre har det noenlunde på samme måte som jeg!!Så kan en få og dele tips.. Takk,takk!!!
ampall Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Dette er første måneden vi prøver på ordentlig (hadde ubeskyttet sex forrige måned også, men sjekket ikke eggløsning), og nå har vi hatt oss hver dag. hehe.. Det har fungert med de to forrige svangerskapene, men jeg er forberedt på at det kan bli vanskeligere nå. Mannen min klager på at han er litt trøtt men det får stå til. Gjør det ikke mer enn en gang pr dag da.. Men det er jo mye for oss i en vanlig hverdag liksom Eggløsningen er idag eller imorgen, så han skal snart få slappe av. Men vi stresser ikke, men jeg er ikke av den tålmodige typen så jeg prøver jo litt ekstra. Så får vi håpe at det blir oktober-baby på oss Lykke til!
kribleren Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 vi har sex hver eller annenhver dag.. Skal fra nå av ha sex hver dag! Forresten så er jeg vel ikke riktig person å spørre siden vi aldri har blitt gravide. Denne gangen hadde vi sex hver dag utenom den dagen jeg antagelig hadde el.. for da hadde jeg spysyka og trodde egentlig jeg var ferdig med fruktbar periode.. Litt kjedelig for nå sitter jeg bare og venter på tante rød.. for å bli skuffa nok en gang.. men vi må holde motet oppe, så blir det sikkert vår tur tilslutt!
Madamina Skrevet 9. januar 2008 #12 Skrevet 9. januar 2008 Hver dag. Er heldig som har viril mann og så har vi mye humor rundt det. Det trenger ikke være voldsomt opplegg hver gang. En kjappis på 2 minutt duger også. Enklere gjort på dagen enn sent om kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå