Gå til innhold

Er det bare jeg som skal ha barn?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig frustrert og irritert over han jeg er sammen med.. Er 2 uker igjen til termin, og mangler ingenting til baby.. Men faen, det er jo bare meg som har kjøpt noe.. Har kjøpt alt utstyr til barnet (vogn, seng, stellekommode o.l.) og alle klærne er nye.. Håndklær, gulpekluter, ammepute, ja, til og med bleier, babysåpe, febertermometer osv osv..

Han uttaler seg sånn; "åh, jeg gleder meg sånn til å bli pappa", "ikke lenge igjen nå til gullet vårt kommer".. Men han er ikke interessert i å være med på noe innkjøp.. Har ikke forlangt at han skal betale noe heller, men han gidder jo ikke være med å se engang.. Ikke nok med det; men når jeg ville ta fram og vise hva slags klær jeg hadde kjøpt, så brydde han seg ikke med å se på dem.. "Jeg får jo tidsnok se dem da", sier ham.. HALLO liksom.. Er det bare meg som skal få barn?! Dette er da vel ikke helt normalt?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du nå er hjemmeværende med barnet så sender du med ham handleliste når han drar på jobben, ber ham ta med bilen og fylle drivstoff.

Ber ham handle med bleier, mat, melk, kremmer osv... så etter perm tiden din er over tenker jeg dere går i null=)

Skrevet

he he..hva venter du egentlig av et mannfolk??? Er heller unormalt at de gjør noe av baby shoppinga. Men dere har ikke dratt sammen å handlet da? jeg drar med meg typen jeg...

Skrevet

Jeg hadde nok ikke latt gubben dratt alene for å shoppe. Desverre så ligger det litt igjen av svigemors smak hos han... *grøss*=P Men drar han som regel med når det er snakk om store ting. Han blir nok mer aktiv når vi vet kjønn.. Han syns det er kjedelig å handle nøytralt=P Hehe, men merker godt er jeg er mye mer gira på shoppinga enn det han er.. Hadde vel blitt overraska om det ikke hadde vært sånn=) Kjenner jeg styra skikkelig unna spørsmålet her.. Men shopping interesserer mannfolk som regel skikkelig lite, med mindre det er snakk om bil og elektronikk!=P

Skrevet

du er ikke alene HI. slik er det her i huset også. sånne ting interiserer ikke mannfolk har jeg forstått! så jeg bare gir F! handler det jeg vil så får han ikke kommentere det en gang så lenge han ikke gidder å engasjere seg tidligere.

Skrevet

Vær glad du får gå på handletur i fred! Min samboer var med på min runde i dag, og det eneste han bidro med var en helt gyselig smekke med NHL-logo...

Skrevet

Her er det omvendt her. Mannen min er skikkelig ivrig -har kjøpt bodyer og smekker og vil ut på senter og se på vogn. Jeg er litt mer laidback foreløpig og han blir litt oppgitt over at jeg ikke engasjerer meg så mye. Vet at iveren etter å handle kommer mer når babyen kommer ut -eller det gjorde i alle fall det sist :-p.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...